למרות שהיא מוגדרת כרגע כמכונית תצוגה, ה-DBR22 תהיה "מוכנה לייצור עבור לקוחות נבחרים של מחלקת Q", וזו גם הסיבה שהחברה מפרסמת נתונים טכניים רשמיים – מאוד מרשימים: מנוע V12 כפול מגדשים בנפח 5.2 ליטר המייצר 705 כ"ס ו-76.7 קג"מ, אשר מותקן במרכב עם "מספר מינימלי של חלקים כדי לייצר נוכחות יותר שרירית ומפוסלת". זה מספיק כדי להביא אותה למאה קמ"ש ב-3.4 שניות ולמהירות מרבית של 320 קמ"ש, בלי שמשה קדמית...
אסטון מרטין מספרת גם על חלקי אלומיניום שיוצרו בהדפסה תלת ממדית, חישוקי 21 אינץ' קלים במיוחד עם מנגנון נעילה מרכזי, ושימוש ביותר סיבי פחם ממה שתמצאו בפארק הירקון ביום העצמאות.
הם גם טוענים שבחרו לעשות שימוש בתיבת 8 הילוכים אוטומטית-פלנטרית כי זה יותר יעיל ושימושי בהתחשב בתפוקה האדירה של המנוע, אבל זה השלב בו הפסקנו לקרוא את ההודעה לעיתונות. למה להרוס חלומות מושלמים?