הגג הוא כמובן המופע המרכזי, בין אם הוא מותקן על המכונית ובין אם לא, מכיוון שהוא מגיע עם מעמד תצוגה מפואר עשוי סיבי פחמן לזמן הסרתו. יש גם תיק נסיעות רך עבורו, למקרה שתתעקשו לקחת אותו אתכם לטייל. הגג הנשלף עצמו עשוי מסיבי פחמן, כולל בטנת אלקנטרה ושוקל כ-8 ק"ג בלבד.
כדי לבדל את גרסת הרודסטר מהקופה, הנסי טיפלו גם בוויזואליות, כשהאלמנט הבולט ביותר הוא מכסה המנוע החדש. במקום פאנל קרבון מחורר, הרודסטר זוכה למכסה מנוע שקוף כדי להפוך את ה- V8 כפול המגדשים בולט לעיני כל. הרודסטר מקבלת גם חישוקים ייחודיים הבנויים מיציקת אלומיניום כשהלוגו של הנסי חרוט באחד החישורים.
מבחינה מכאנית, ה-F5 רודסטר זהה למעשה לקופה; יש לה את אותו V8 טווין-טורבו בנפח 6.6 ליטר, המספק 1817 כוחות סוס ומומנט של 165 קג"מ, ומשודך לתיבת הילוכים סיקוונסיאלית בעלת שבעה הילוכים. זמן תאוצה למאה קמ"ש לא נמסר, אך הנסי מכוונת לשבור את מחסום 300 המייל לשעה (483 קמ"ש), מה שיהפוך אותה לרודסטר הסדרתית המהירה בעולם.
הנסי תבנה 30 יחידות מהרודסטר, 6 יותר מגרסת הקופה. מחיר כל אחת יתחיל ב-3 מיליון דולר בארה"ב, לפני מיסים, ומכיוון שאוליגרכים צומחים על העצים, החברה מצפה שמכסת הייצור הזו תאזול במהירות.