האקווינוקס EV יוצע בשתי גרסאות עיקריות: ורסית הבסיס תציע 210 כוחות סוס והנעה קדמית בלבד, ומעליה תוצע גרסה כפולת מנועים והנעה שתפיק 290 כ"ס. נתוני ביצועים אינם זמינים עדיין.
גרסת ההנעה הקדמית תשווק עם מארז סוללות קטן או גדול, וטווח נסיעה שינוע בין 402 ל-483 ק"מ בהתאמה. גרסת ההנעה הכפולה תוצע רק עם הסוללה הגדולה, ותאפשר טווח חשמלי של 450 ק"מ בין טעינות. יש לציין כי נתונים אלה הם הערכות שברולט, ועדיין לא זכו לתקן רשמי.
נתוני טעינה לפי דקות או שעה בודדת הפכו פופולריים בקרב היצרנים, כי זה נשמע טוב יותר מלהצהיר ש"טעינה מלאה אורכת 5 או 7 שעות" - וכרגע אלו הנתונים היחידים ש-GM פרסמה... כך שכל מה שאנחנו יודעים הוא שטעינה ביתית סטנדרטית תוסיף 55 ק"מ לטווח בשעה, בעוד שברמת הגימור הבכירה, 3RS, תקבלו מטען מהיר יותר (19.2 קילוואט לעומת 11.5 ק"ו) שיאפשר הוספת 82 ק"מ בשעה.
יכולות הטעינה הציבורית המהירה מרשימות פחות באופן יחסי; שברולט מאפשרת טעינה של עד 150 קילוואט בלבד, מה שיוסיף 112 ק"מ של טווח ב-10 דקות טעינה.
האקווינוקס EV יוצע בחמש רמות גימור, ובכולן תקבלו התרעת התנגשות קדמית כולל בלימת חירום, שמירה על מרכז הנתיב, התרעה על סטייה מנתיב כולל סיוע בהיגוי, אורות גבוהים אוטומטיים, ובלימה אוטומטית בנסיעה לאחור כולל תנועה צולבת.
בקרת שיוט אדפטיבית תוצע כאופציה בתשלום (סטנדרטית ב-3RS), כמו גם תצוגה עילית ומצלמות היקפיות. בצפון אמריקה תוכלו לקבל גם את מערכת הסופר קרוז המתוחכמת. כל הגרסאות יוצעו עם מחוונים מוקרנים בגודל 11 אינץ' וקישוריות לאפל ולאנדרואיד.
למעט רמת הגימור הבסיסית, 1LT, כל רמות הגימור יציעו מסך מגע ענק למולטימדיה בגודל 17.7 אינץ'.
שברולט טוענת לתג התחלתי של 30,000 דולר בלבד בארה"ב - מחיר מאוד נמוך ואטרקטיבי ביחס לכלים מקבילים. מסירות ראשונות צפויות בסתיו 2023.