מתחת לעור זכתה המכונית לתוספת של 87 כ"ס ביחס לפולקסווגן ID4 הרגילה ולסך כולל של 382 כ"ס תודות למנוע אחורי משופר ושינויי תוכנה. כל השינויים הללו עשויים היו לפגוע בטווח הנסיעה באופן די ניכר, אך נתוני טווח מעודכנים לא פורטו. מיגוני גחון מאלומיניום משלימים את החבילה, ומגנים על הסוללות מנזק תחתי.
פולקסווגן הוסיפה גם מנגנון לייצור צליל חיצוני בבתי הגלגלים, כדי לסמן לשוכני שטח אחרים שאתם מתקרבים. רעיון מעניין שעשוי להיות מיושם ברחבי התעשייה ככל שכלים חשמליים יתפסו יותר ויותר תאוצה בשבילים (תרתי משמע).
סילקה בגשיק, ראשת קו מוצרי MEB בפולקסווגן, אמרה: "אנחנו מאוד נלהבים לגלות איך מעריצי של תחבורה חשמלית מגיבים לרכב הקונספט החדש. לפי הפידבק שנקבל מהקהילה, נחליט כיצד להמשיך עם הפרויקט הזה".