חידושים ועדכונים
העיצוב, כך גאים לציין אנשי המותג, בהשראת מאפיינים ומרכיבים של דגמי הפנאי של פיג'ו, 3008 ו-5008, כולל מערך התאורה האופייני לדגמי פיג'ו החדשים, כמו ניבי אריה.
בדגם החדש כיול משופר למתלים המתכווננים, ולפי פיג'ו נוחות הישיבה ומיגון הרוח שודרגו.
מיקום לוח המחוונים המוקרן הוגבה לשיפור הנראות של הנתונים, ובקטנוע ממשק קישוריות חדשה, i-Connect. זו מאפשרת שימוש באפליקציה של פיג'ו אופנועים, הצגת הניווט בצג וכיו"ב.
דגם ומספרים
מטרופוליס 400 מצויד במנוע עם צילינדר יחיד בנפח 400 סמ"ק בקירור נוזל, וזה מייצר 35.6 כ"ס (7,250 סל"ד) ו-3.9 קג"מ (5,750 סל"ד), והמהירות המרבית היא 135 קמ"ש. אורך בסיס הגלגלים של הקטנוע הוא 150 ס"מ, אורכו 215 ס"מ, רוחבו 75 ס"מ וגובה המושב 78 ס"מ. משקל הכלי הוא 280 ק"ג.
למטרופוליס 400 צמד מתלים קדמיים ואחורי (של פאיולי) הנשלטים בגז וניתנים לכוונון. מלפנים הצמיגים הם 110/70-13 ומאחור צמיג 140/70-14. לקטנוע מכל דלק של 13 ליטרים לטווח של כ-300 ק"מ בין תדלוקים. נפח תא המטען מתחת למושב הוא 22 ליטרים, וזה יכול להכיל חפצים שאורכם עד 90 ס"מ.
גרסאות ומחירים
מטרופוליס 400 מוצע בשתי גרסאות. ל-'GT' הספורטיבית, שמחירה 54,000 שקלים, מרכיבי עיצוב ספורטיביים, והיא מוצעת בגוון טיטניום-מט, חישוקים בשחור ובצהוב ועם כידון חשוף.
גרסה 'SW' המכוונת לתיור ולשימושיות, עולה 55,000 שקלים, ובמפרט שלה משקף מוגדל, מושב אחורי עם משענת גב, ארגז מטען גדול בנפח 54 ליטרים הנפתח על-ידי השלט. גרסה זו מוצעת בגוון ברונזה-מט ייחודי לה.