כך או כך, הדור החדש נראה דומה לקודמו, כמעט זהה במידות, עושה שימוש באותה שלדה (שזכתה לחיזוקים לטובת שיפור היכולת) - ומאמץ את הכינוי הצפון-אמריקאי 'קרוסטרק' כשם הדגם הגלובאלי במקום XV.
מבחוץ זכה הדגם להופעה אלגנטית ומודרנית יותר הכוללת לראשונה תאורת לד עוקבת פניה, בעוד שהסבכה הוגדלה וזכתה לצורה טרפזית, מיישרת קו עם דגמים אחרים של היצרן. גם מאחור ישנם פנסים חדשים ונאים יותר, קשתות גלגלים מוגדלות ופגושים חדשים.
אולם עדכוני העיצוב המשמעותיים יותר הם בתא הנוסעים, שם הקרוסטרק מאמץ את מערכת המולטימדיה העדכנית של סובארו, עם מסך מגע אנכי בגודל 11.6 אינץ', בדומה למה שנמצא ב-WRX ובלבורג. באופן מעניין, המחוונים המוקרנים שהופיעו בדגמים אחרים של היצרן, לא מוצעים כרגע בקרוסטרק החדש.
בדומה לאחיו לפלטפורמה, גם כאן נמצא מצלמה לזיהוי פנים שמפעילה אוטומטית את פרופיל הנהג, כולל כיוון אוטומטי של המושב והמראות שנשמרו בזיכרון. סובארו גם טוענים כי המושבים החדשים תומכים מבעבר ומותקנים על מסילות המפחיתות רעידות.
בתחום הבטיחות, מוצע הדור העדכני ביותר של מערכת 'אייסייט', הכוללת כסטנדרט שלוש מצלמות במקום שתיים.
המצלמות מציעות גם יכולת משופרת בזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים והמערכת מבטיחה להיות מעודנת וטבעית יותר בהתערבותה.
כרגע אין מידע מפורט על יחידות כוח, ביצועים או צריכת דלק, אולם סובארו ציינה שמנוע ה-2.0 ליטר בנזין המוכר זכה לשורת שיפורים. כבעבר, המנוע ישודך לתיבה אוטומטית רציפה ולהנעה כפולה.
הקרוסטרק החדש צפוי להגיע לארץ במהלך 2023.