ממש כמו העיצוב החיצוני, גם יחידות ההנעה זהות לאלו של האח הצרפתי; המבחר מתחיל עם מנוע 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר המספק 91 כ"ס, מעליו מנוע הטורבו 1.3 ליטר המשודך למערכת היברידית-מתונה ומוצע בשני הספקים: 140 כ"ס ותיבת שישה הילוכים ידנית, או 158 כ"ס ותיבת 7 הילוכים כפולת-מצמד.
בנוסף, יוצעו שתי גרסאות היברידיות עם מנוע 1.6 ליטר בנזין, משודכות לשני מנועים חשמליים אחוריים ליצירת הנעה כפולה: הראשונה היא היברידית "רגילה" עם הספק משולב של 143 כ"ס; השנייה היא היברידית נטענת עם הספק משולב של 159 כ"ס, סוללת 10.5 קוט"ש וטווח חשמלי של 49 ק"מ.
בתא הנוסעים - הזהה לזה של רנו למעט הסמל על ההגה - תקבלו בגרסאות הבסיס מחוונים אנלוגיים, שניתנים לשדרוג למחוונים מוקרנים בגודל 7 או 10.2 אינץ'. גם מערכת המולטימדיה מוצעת בשני גדלים ותצורות - מסך מגע רוחבי בגודל 7 אינץ', או אנכי בגודל 9.3 אינץ', אשר שניהם מאפשרים חיבור אלחוטי לאפל קארפליי או אנדרואיד אוטו.
בדומה לקפצ'ור, ה-ASX כולל מושב אחורי הנע על מסילה ומאפשר יותר מרווח לרגליים או יותר מקום למטען - בין 332 ליטר ל-401 ליטר, בהתאם למיקום הספסל.
מערכות הבטיחות המתקדמות כוללות התרעת התנגשות עם סיוע בבלימת חירום וזיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים, שמירה אקטיבית על נתיב, זיהוי תמרורים וניטור שטחים מתים. בקרת שיוט אדפטיבית ואורות דרך אוטומטיים מוצעים אף הם. רמות הגימור הגבוהות כוללות גם את מערכת MI-PILOT, המאפשרת נהיגה חצי-אוטונומית ברמה 2.
מיצובישי ASX החדש ישווק באירופה החל מחודש מרץ 2023, וקרוב לוודאי שיגיע לישראל זמן קצר לאחר מכן.