כעת חושפת היצרנית כי אופל אסטרה היא המכונית הראשונה היוצאת מחטיבת הביצועים החדשה.
הופעה, גם בסטיישן
אופל מציגה את אסטרה GSe בשתי תצורות מרכב – האצ'בק או סטיישן (טורר). חיצונית, הדגם זוכה לטיפול הקוסמטי המקובל הכולל שלל תגי GSe הפזורים על המרכב ובסביבת הנהג, חישוקי 18 אינץ' בעיצוב ייחודי בהשראת אלה של קונספט מאנטה GSe, פגוש אגרסיבי, סמלי אופל מושחרים ועוד. בסביבת הנהג בעיקר תגי GSe וריפוד אלקנטרה.
תכל'ס
לפי המפרט הטכני של GSe מדובר למעשה בגרסה "חמימה" ולא ספורטיבית של ממש, וזו אולי תופיע בהמשך הדרך.
יחידת ההנעה מוכרת: מדובר ביחידה היברידית-נטענת המשלבת בין מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.6 ליטר למנוע חשמלי המפיקים יחדיו 225 כ"ס ו-36.7 קג"מ. עד כה הוצעה האסטרה עם אותה יחידה בהספק מרבי של 180 כ"ס ברוב השווקים (לא בישראל…). ההנעה קדמית והתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים. נתוני הביצועים לא נמסרו.
באופל מדווחים כי לאסטרה GSe מתלים מונמכים (10 מ"מ) שכוילו מחדש לשיפור היכולת הדינמית, בולמים של 'קוני' וכיול מחדש למערכת ה-ESP שאמורה להותיר יותר חופש פעולה לנהג הספורטיבי.