יונדאי כבר חשפה בעבר פרטים כלליים על יחידות ההנעה של הדגם, ולפחות בתחילת הדרך איוניק 6 תוצע עם הנעה אחורית או כפולה (מנוע אחד או שניים בהתאמה) ועם סוללה 'סטנדרטית' בעלת 53 קוט"ש או בגרסת 'טווח ארוך' עם סוללת 77.4 קוט"ש. נתוני ביצועים והספקים מלאים לא פורסמו, וגם נתוני הטווח היו בגדר הערכה בלבד.
כעת, הפרטים (חלקם)
ביונדאי החליטו לפרסם כעת את נתוני הטווח המלאים והרשמיים של איוניק 6 בכל הגרסאות שיוצעו עם תחילת השיווק של הדגם.
הטווח הרשמי של גרסת הכניסה בעלת סוללת ה-53 קוט"ש והנעה אחורית עם חישוקי 18 אינץ' עומד על 429 ק"מ, שיפור משמעותי מ-375 ק"מ שהוצהרו בהתחלה. מדובר לפי יונדאי בנתון צריכה של 7.1 ק"מ לקוט"ש, נתון טוב המצביע על יעילות גבוהה, כך יונדאי, המגיע בין היתר בזכות מקדם גרר נמוך במיוחד של 0.21 (בהודעות הראשונות יונדאי דיווחה על 0.23).
גרסת ההנעה אחורית בעלת הסוללה הגדולה (77.4 קוט"ש) עם חישוקי 18 אינץ' היא בעלת הטווח הארוך ביותר במבחר עם 614 ק"מ בין טעינות. עם חישוקי 20 אינץ' הטווח יורד ל-545 ק"מ.
גרסת ההנעה הכפולה מוצעת רק עם סוללת ה-77.4 קוט"ש, וכשהיא מצוידת חישוקי 18 אינץ' הטווח המירבי המוצהר עומד על 583 ק"מ בין טעינות. עם חישוקי 20 אינץ' הוא יורד לכדי 519 ק"מ "בלבד".
נזכיר, לכל הגרסאות מערכת חשמל 800 וולט המאפשרת טעינה מהירה בהספק עד 350 ק"ו, וזו מבטיחה טעינה מהירה מ-10 עד 80 אחוזים ב-18 דקות בלבד.