מבין עשרת הדגמים שנבחנו, בולט ברמת הבטיחות הגבוהה הדגם החשמלי החדש של מרצדס, מכונית הסלון EQE, עם 95% בהגנה על מבוגרים, 91% בהגנה על ילדים, מעל 80% בשני הפרמטרים הנוספים (הגנה על הולכי רגל, מערכות בטיחות). לדגם הפנאי הקומפקטי של BYD, אטו 3, שהושק כאן לא מכבר, ציונים גבוהים של 91% בהגנה על מבוגרים, 89% בהגנה על ילדים.
שני דגמים של ב.מ.וו המבוססים על רצפת הנעה קדמית – דגם הפנאי X1, המיניוואן הקומפקטי 2 אקטיב טורר – קיבלו 5 כוכבים, והצטיינו ביותר בתחום מערכות הבטיחות (92%).
שני נציגים לסיאט בצד הקטן יותר של הסקלה, חולקים אותו בסיס ולסופרמיני איביזה ולרכב הפנאי הקטן ארונה חמישה כוכבים וציונים כמעט זהים. גולף, נציגה נוספת של קבוצת פולקסווגן, זכתה אף היא בחמישה כוכבים.
מאזדה CX-60, דגם הפנאי ההיברידי-נטען החדש בגודל בינוני (D-SUV) שהוצג באפריל 2022, זכה אף הוא בציונים מכובדים ביותר, והרשים ביותר בהגנה על הולכי רגל (89%[!]), אתגר של ממש בכלל, ברכבי פנאי בפרט.
סיטרואן, מנגד, חזרה מהמבחן עם ארבעה כוכבים בגלל ציון נמוך יחסית במערכות הבטיחות (פחות מ-70%); לרכב אין כריות מיגון לברכי הנהג (ריסוק קדמי), ולאגן (כולם; ריסוק צדי).
היצרן הסיני מובילייז (Mobilize) השייך לרנו (ומיזם משותף עם JMEV) מייצר כעת דגם חשמלי אחד, לימו (Limo), משפחתית שהוצגה ב-2022; שניים נוספים בשנים הקרובות.
דגם זה אינו מיועד למכירה אלא רק לשימוש משותף או כמונית. הרכב קיבל ציון של ארבעה כוכבים בגלל ציון נמוך יחסית בהגנה על ילדים (פחות מ-80%).
הדגמים מסודרים לפי סדר הא"ב: