כך או כך, הטראקס החדש ארוך, נמוך ורחב יותר מבעבר, כאשר בסיס הגלגלים צמח ב-20 ס"מ לאורך כולל של 270 ס"מ. למעשה, ממדיו החדשים קרובים לאלו של קיה ספורטאז', שנמצא בקטגוריה מעל.
הגדלת הממדים מעניקה לטראקס החדש פרופורציות ספורטיביות יותר, עם הגג המונמך והיציבה המורחבת, ושברולט טוענת גם לתוספת של כ-7.5 ס"מ למרווח הרגליים מאחור ויותר מקום למטען מאשר בטריילבלייזר.
תא הנוסעים מאזכר את אלו של הכלים החשמליים החדשים שהציגה היצרנית, בעיקר באיזור מסך המגע אשר מופנה לעבר הנהג ומתחבר ללוח המחוונים המוקרן. גרסת הבסיס תציע מולטימדיה 8 אינץ' כסטנדרט, אך רמות הגימור הגבוהות יותר יקבלו מסכי 11 אינץ'.
כמו בדגמים אחרים של שברולט, גם כאן ישנו עיצוב חיצוני ופנימי שונה בהתאם לרמת הגימור; רמות גימור LS ו-LT זוכות לעיצוב "רגיל", בעוד שרמת RS זוכה לקישוטים ספורטיביים, הדגשים אדומים וחישוקים מוגדלים, ואילו רמת 'אקטיב' תזכה לקו עיצוב קשוח יותר עם הדגשות צהובות וקישוטי שטח.
באופן לא מפתיע, הטראקס חולק פלטפורמה עם הטריילבלייזר, ויש לו את אותו מנוע בסיס - טורבו-בנזין משולש צילינדרים בנפח 1.2 ליטר המספק 137 כוחות סוס ומומנט של 22.3 קג"מ.
אבל במקרה של הטראקס, זה המנוע היחיד, והוא מוצע רק עם תיבה אוטומטית שישה הילוכים והנעה קדמית.
הטראקס יהיה רכב הפנאי הזול בהיצע היצרנית, ומחירו בארה"ב יחל ב-$21,495. ברמת הבסיס תקבלו בקרת שיוט, פנסי לד עם אורות גבוהים אוטומטיים, חיבור אלחוטי לאפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, ביטול רעשים אקטיבי, חישוקים קלים, בלימת חירום אוטומטית עם זיהוי הולכי רגל וסיוע לשמירה על נתיב.
ברמות הגימור הגבוהות יותר תקבלו גם בקרת אקלים, התנעה בכפתור, טעינה אלחוטית לסלולרי, חימום מושבים וגג שמש.
הטראקס יוצא למכירה באביב 2023. מ-UMI יבואנית שברולט נמסר כי הרכב צפוי להגיע לישראל בחציון הראשון של 2023.