ואכן, שלושת הדגמים – FX, טיגו 7 פרו, טיגו 8 פרו – מיובאים לכאן לאחר שעברו תקינה אירופאית מלאה. עם זאת, דגמים אלה, כולם רכבי פנאי, מצוידים במנוע בנזין ואינם מוצעים בגרסה מחושמלת כל שהיא; בשנה הבאה צפויה גרסה היברידית-מתונה.
דגם ושמו טיגו 7 פרו
טיגו 7 פרו הוא רכב פנאי קומפקטי שהוצג ב-2019 והוא גדול יותר מ-FX; בסיס הגלגלים שלו הוא 267 ס"מ, אורכו 450 ס"מ, רוחבו 184 ס"מ, גובהו 170 ס"מ ונפח תא המטען 475 ליטרים.
המנוע, הזהה בכל דגמי צ'רי המיובאים לכאן, הוא טורבו-בנזין 1.6 ליטר ולזה תפוקה של 186 כ"ס ו-28 קג"מ (2000 סל"ד). כך גם התיבה הדו-מצמדית שיש לה שבעה הילוכים וההנעה הקדמית.
משך ההאצה של טיגו 7 פרו ל-100 קמ"ש הוא 8.3 שניות, צריכת הדלק היא 11.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 14.
שתי רמות גימור
טיגו 7 פרו מוצע בשתי רמות גימור: 'קומפורט', 'נובל'. במפרט הבטיחות בשתיהן: בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים היקפי, בקרת שיוט אדפטיבית.
ברמת הגימור 'קומפורט', שמחירה 155,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "18, גג זכוכית, מפתח חכם, צג "10.25, בקרת אקלים, תפעול חשמלי למושב הנהג, ריפוד דמוי עור.
ברמת הגימור 'נובל', העולה 156,000 שקלים, מצלמות היקפיות, תפעול חשמלי לדלת תא המטען ולמושב הנוסע הקדמי, בקרת אקלים דו-אזורית, מחוונים מוקרנים עם צג גדול יותר ("12.3 לעומת "7). ניתן להוסיף צביעה דו-גוונית בעבור 2,000 שקלים.