בהצהרה לסוכנות הידיעות רויטרס, אמרו אנשי סטלאנטיס, "אנחנו משהים פוסטים של פרסום בתשלום עד שתהיה לנו הבנה ברורה יותר לגבי עתיד הפלטפורמה תחת הנהגתה החדשה".
הודעתה של ג'נרל מוטורס בנושא נוסחה באופן דומה, כאשר הקונצרן קבע כי הוא "במגעים עם טוויטר כדי להבין את כיוון הפלטפורמה בבעלותה החדשה". וזו אינה מגמה ספציפית לתעשייה הרכב בלבד, מאחר וגם יונייטד איירליינס וג'נרל מילס הפסיקו את הפרסום ברשת הציוצים.
מנקודת המבט של יצרניות הרכב, אפשר לחשוש שתהיה מניפולציה לא הוגנת של האלגוריתמים של טוויטר כדי למנוע מהפרסומות של יריבותיה של טסלה חשיפה, או שינתן יתרון לא הוגן למודעות של טסלה על פניהן.
אם היה מדובר בביל גייטס, ג'ף בזוס, או כל מיליארדר אחר שלקח שליטה מוחלטת על פלטפורמת מדיה חברתית כה משפיעה, סביר להניח שהחברות הללו היו עושות בדיוק כפי שהן עכשיו - אבל עם אילון מאסק, הדברים עוד יותר לא צפויים; המיליארדר הכריזמטי הוכיח פעם אחר פעם שהוא אימפולסיבי וחסר אחריות, ועם שלל השינויים הדרסטיים שכבר מיושמים בפלטפורמה, לא נראה שמשהו מזה עומד להשתנות.
בזמן שדיבר בפורום פתוח למפרסמים מוקדם יותר השבוע, מאסק התחייב שלא לתת יתרונות לא הוגנים לטסלה ואמר שהוא מקווה שמנהלי יצרניות רכב אחרים יהפכו פעילים יותר בפלטפורמה. "ננסה להיות הוגנים ככל האפשר", אמר מאסק.
מאסק כבר הודה שההכנסות של טוויטר סבלו מירידה מסיבית מאז כניסתו לתפקיד ב-27 באוקטובר. הוא גם הודה ש-44 מיליארד הדולר ששילם עבור טוויטר עולים בהרבה על השווי הנקי של החברה. מעניין מה זה אומר על השווי של טסלה...