מנועו החשמלי של הדגם היוצא שהפיק 136 כ"ס הוחלף במנוע חשמלי חדש המפיק 156 כ"ס (נתון המומנט לא השתנה ועומד על 26.5 קג"מ) ולצידו הותקנה סוללה חדשה בעלת קיבולת של 51 קוט"ש, לעומת 50 קוט"ש בדגם המוחלף.
על פניו, לא מדובר בשינוי משמעותי, אולם הנצילות של הסוללה החדשה גבוהה יותר, ובמקום 45 קוט"ש שימושיים בדגם המוחלף הדגם החדש מעניק 48.1 קוט"ש נטו. התוצאה היא שיפור של 20% בטווח הנסיעה המוצהר, שעומד עתה על 406 ק"מ לעומת 338 ק"מ בדגם היוצא.
כמו בעבר, אופל מוקה אלקטריק ימשיך להציע טעינה מהירה בהספק של עד 100 קילוואט, שמאפשרת לטעון את הסוללה מ-0 ל-80% תוך 30 דקות.
קרוב לוודאי שאופל קורסה ופיג'ו 208 החשמליות יקבלו אף הן את יחידת ההנעה הזו במתיחת הפנים הקרובה, ולטענת אופל, שמתעתדת להפוך למותג חשמלי עד 2028 - אין כרגע תוכניות להציג גרסה חשמלית חזקה יותר למוקה תחת תת-המותג הספורטיבי GSe.
השיווק באירופה יחל במרץ 2023, ואופל מוקה אלקטריק צפוי להגיע לארץ זמן קצר לאחר מכן. לפי דיווחים מחו"ל, קרוב לוודאי שהשדרוג יגרור עליית מחיר קלה.