מהדורה זו של הסטינגר, שזכתה לכינוי 'מהדורת המחווה', זוכה לצבע בלעדי, מאפייני תא נוסעים ייחודיים ולוחית סף ממוספרת בצד הנהג. רק 1000 יחידות ייבנו לפני שהשאלטר ירד סופית על פס הייצור.
קיה סטינגר הייתה מכונית מיוחדת עבור היצרנית הקוריאנית; ב-2017 החברה הפתיעה את עולם הרכב כשהביאה לייצור סדאן גדולה וספורטיבית עם הנעה אחורית ויומרות גדולות. זמן קצר לאחר מכן הגיעו מבחני הדרכים והביקורות הנלהבות ונראה היה שהסטינגר פתחה עידן חדש עבור היצרנית הקוריאנית, שהייתה מזוהה בעיקר עם מכוניות עממיות ויעילות.
אבל ביקורות לחוד ומכירות לחוד – ולמרות שהסטינגר בפירוש הרשימה, הקהל כמו תמיד העדיף לשלם יותר על איכות המותג ולא על איכות המוצר. כעת הסטינגר מוסרת את הלפיד לקיה EV6 GT, שתהווה את חוד החנית הספורטיבי של המותג במקומה.
כל אחת מ-1000 יחידות ה-Tribute Edition תגיע עם המנוע הבכיר, V6 טווין טורבו בנפח 3.3 ליטר שמפיק 375 כ"ס, המועברים לגלגלים האחוריים דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית ודיפ' מוגבל החלקה.
קיה תאפשר ללקוחות לבחור צבע אפור מט חדש שלא יוצע ברמות גימור אחרות, ובכל צבע שתבחרו תקבלו חישוקים שחורים בגודל 19 אינץ' וקאליפרים של ברמבו. מבחוץ תזכו לחבילת השחרה מקיפה, כאשר בתא הנוסעים ימתין לכן עור בצבע חום-כתמתם עם גימורי דמוי קרבון בקונסולה ובדלתות. סמלים בצורת צרעה, לציון השם העוקצני של הרכב, יוטבעו במשענות הראש.
מחירים ומועדי אספקה טרם פורסמו, לא שזה משנה לכם, כי שיווק הסטינגר בישראל הופסק ב-2020 לאחר שנמסרו רק 18 יחידות.