כעת הסדנה התפנתה לטפל בטסלה מודל Y, שלפחות במקרה שלו, כרכב פנאי, יש איזה הגיון בהפיכתו לבעל יכולת שטח גבוהה יותר.
השינויים שבוצעו אינם גדולים, אך יש להם השפעה דרמטית על המראה הכללי. בתור התחלה, בוצעה הגבהה למערכת המתלים כך שהיא יושבת כעת ב-3.5 ס"מ גבוה מהסטנדרט, ויחד עם צמיגים מוגדלים ושאר שינויים המרכב הוגבה ב-8 ס"מ, מגדיל את מרווח הגחון ל-22 ס"מ מרשימים - גבוה במקצת ממרווח הגחון של סוזוקי ג'ימני, למשל.
בנוסף, דלתא4x4 ציידה את הרכב בסט חישוקי 20 אינץ' ייחודיים, עטופים בצמיגי קונטיננטל קרביים במידות 265/45-20. וכדי שהגלגלים והצמיגים יכנסו טוב יותר לבתי הגלגלים, אלו הותפחו ב-6 ס"מ מרוחבם המקורי.
לסיום הותקן גגון מחוזק (החברה אף מתגאה כי הוא מסוגל לשאת חזיר בר או איל קורא שצדתם...), עם הכנה לאוהל גג ופס תאורת LED. ארבע נורות ראלי עגולות מתחת למכסה האין-מנוע משלימות את המראה המשחר לכיבוש שבילים.
בהתחשב ביכולת הכוונון האינסופית של מערכת ההנעה החשמלית, קצת מפתיע שטסלה עצמה לא עלתה על גל גרסאות השטח וייצרה גרסה ממוקדת משל עצמה. יש לנו הרגשה שזה יכל להיות להיט.
לעת עתה תצטרכו להסתפק בהסבה של של דלתא4x4, שעלותה הכוללת היא כ-16 אלף יורו. בגרמניה. לפני מיסים. רוצו להזמין.