תכנון, ייצור, נתונים
דגם זה תוכנן באמצעות בינה מלאכותית, המרכב וחלקים נוספים נוצרו בהדפסה תלת-ממדית. המבנה הבסיסי של הרכב חריג גם בין דגמי קיצון, מכיוון שסידור המושבים הוא בהשראת מטוסי קרב, כאשר הנוסע יושב מאחורי הנהג. מבנה כזה מאפשר שטח פנים קטן יותר לשיפור היכולת האווירודינמית.
השלדה והמרכב, שרוחבו 205 ס"מ, עשויים אלומיניום וסיבי פחמן, והמשקל הכולל של הרכב הוא 1250 ק"ג.
בליבו של C21 מנוע בפיתוח עצמי; V8 כפול-מגדשים בנפח 2.88 ליטר(!) וזה מייצר 963 כ"ס ו-76 קג"מ, כאשר הקו האדום הוא ב-11,000 סל"ד. התיבה סקוונסיאלית עם 7 הילוכים.
וזה לא הכל; ברכב גם שני מנועים חשמליים המייצרים 304 כ"ס (וגם אחראים לטורק וקטורי) להספק כולל של 1267 כ"ס, וגרסת מסלול ייעודית מוסיפה עוד 107 כ"ס, ל-1374 כ"ס. לרכב תיבה סקוונסיאלית עם 7 הילוכים.
ובקיצור, לרכב הזה יחס הספק:משקל של 1:1, בגרסת המסלול היחס אפילו טוב יותר.
והביצועים בהתאם: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-1.9 שניות, 13.8 שניות ל-300 קמ"ש ועד 330 קמ"ש.
החזון
"היעדים של C21 הם לשבור כל שיא מסלול, וכל שיא מהירות, תאוצה ובלימה" אמר קווין זינגר, ובהתייחסות לתצורת הישיבה הייחודית הוא אומר כי סיבה שנייה, בנוסף למרכיב האווירודינמי, "היא האפשרות לקחת נוסע. אתה לא רוצה שיהיה לך רק חד-מושבי, אז כך יש לך 1+1. הישיבה במושב האחורי מאוד מהנה, זוהי חוויה רגשית שבה אתה קשור מאוד לנהג ונוצרת חוויה משותפת".