גרסה ייחודית
בגרסה היברידית זו מנוע בנזין אטמוספרי ותיק בנפח 1.6 ליטר מייצר 94 כ"ס ו-14.4 קג"מ ושני מנועים חשמליים – החזק יותר חלק ממערך ההנעה והוא מייצר 49 כ"ס ו-20.9 קג"מ לתפוקה כוללת של 143 כ"ס; השני מייצר 20 כ"ס ו-5.1 קג"מ והוא משמש כמחולל-זרם/ מתנע. למנוע הבנזין משודכת תיבה בת ארבעה הילוכים שאין לה ממיר מומנט או מצמדים, והשילוב האוטומטי נעשה באמצעות המנוע החשמלי, ואילו למנוע החשמלי הגדול תיבה אוטומטית בת שני הילוכים.
משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש הוא 10.6 שניות והמהירות המרבית היא 170 קמ"ש, צריכת הדלק המוצהרת 21.3 ק"מ/ל' והציון הירוק 3. להשוואה, לגרסת הטורבו-בנזין 1.3 ליטר ביצועים טובים יותר – מאיצה ל-100 קמ"ש ב-9.2 שניות, מגיעה ל-196 קמ"ש – אך היא מזהמת יותר: צריכת הדלק 16.4 ק"מ/ל', הציון הירוק 15. לפי רנו, הרכב יכול לנוע בעיר עד 80% מהזמן באמצעות המנוע החשמלי, למרות סוללה קטנה של 1.2 קוט"ש.
נפח תא המטען 326 ליטרים, קטן ב-114 ליטרים מאשר בגרסת הטורבו, ומשקל הרכב 1436 ק"ג, כבד ב-121 ק"ג בהשוואה אליה.
רמות אבזור, מחירים
במפרט הבטיחות של קפצ'ור E-טק בלימה אוטונומית, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית.
גרסה זו מוצעת בשלוש רמות הגימור המוכרות של דגם זה. ב'אינטנס', שמחירה 160,000 שקלים, תאורת לד, חישוקי "17, מפתח חכם, מולטימדיה עם צג "7, מחוונים מוקרנים, בקרת אקלים ועוד.
ל'אקזקוטיב', ב-170,000 שקלים, מצבי ניהוג לבחירה וגם תאורת לד אדפטיבית, חישוקי "18, ריפוד משולב דמוי עור, גימור פנימי מהודר יותר, תאורת אווירה. ב'אדישן 1', העולה 177,000 שקלים, גם גג זכוכית.
מחירי רנו קפצ'ור E-טק גבוהים ב-25,000-27,000 שקלים מאשר אלה של גרסת ה-1.3 טורבו (היברידי-מתון) באותן רמות גימור, אך זו עשויה להתייקר בקרוב.