סוזוקי EVX הפרטים המעטים
מדובר ברכב תצוגה בשלב די ראשוני – כך שהפרטים הרשמיים עליו או על גרסת הייצור העתידית מועטים ביותר. עיצובו החיצוני מאופיין בלא מעט זוויות ותפיחות מרכב, אך מזכיר במידה את זה של סוזוקי ויטארה – מעין פרשנות חשמלית ומודרני, יותר לעיצוב המוכר.
מידותיו החיצוניות ממקמות אותו לצד רכבי פנאי קטנים (B-SUV) אירופאיים: אורכו 430 ס"מ, רוחבו 180 ס"מ וגובהו 160 ס"מ' נתונים דומים לדגמים כמו פיג'ו 2008 או סוזוקי S-Cross ומציבים אותו מעט מעל לסוזוקי ויטארה המוכר (417 ס"מ לאורך).
בנוגע ליחידת ההנעה סוזוקי פרסמה כי הדגם יוצע עם סוללת 60 קוט"ש, וזו תאפשר טווח נסיעה של עד 550 ק"מ לפי התקן ההודי (MIDC) המתירני. לשם השוואה, דגמים בגודל דומה עם סוללת 60 קוט"ש המשווקים כיום מציגים נתון טווח ריאלי יותר של כ-400-450 ק"מ לפי תקן WLTP. מעבר לכך היצרנית לא פרסמה פרטים נוספים על מערכת ההנעה אך הצהירה כי הדגם ישמור על "DNA ה-4X4 של סוזוקי", מה שעשוי להצביע גם על גרסת הנעה כפולה.
נזכיר, היצרנית היפנית מתמקדת כיום בעיקר בייצור מכוניות קטנות לשוק היפני ולמדינות מתפתחות ומציעה מגוון רחב של רכבי פנאי קטנים. היצע הדגמים שלה חסר בצד הירוק והמחושמל – מרבים מערכות ההנעה מפיתוח עצמי הם בעלות סיוע חשמלי קל, יש לה היצע היברידי מצומצם שהוא תוצר של שיתוף פעולה עם טויוטה ובשלב זה חשמליות –אין. בעידן הנוכחי, במיוחד לאור הצהרות האיחוד האירופאי בנושא, תוספת דגם כל חשמלי להיצע הוא בהחלט מתבקש.