הגרסה החדשה נקראת DBS770 אולטימייט, וכמשתמע משמה מפיקה 770 כ"ס - 44 סוסים יותר מהגרסה הרגילה. ההספק המוגבר מגיע בזכות מערכות יניקה והצתה משופרות, וטיפוס של 7% בלחץ גדישת הטורבו. המהירות המרבית נותרה זהה לזו של הגרסה הרגילה ב-340 קמ"ש.
כדי להתאים את שאר מכלולי השלדה לכוח המוגבר, מוט ההגה זכה לתושבות קשיחות לתחושת היגוי טובה יותר, החזית קשיחה ב-25% מבעבר, וכל השלדה קשיחה ב-3% הודות לתת-שלדה קדמית וחלק אחורי שעוצבו מחדש. גם תיבת ההילוכים והמתלים האדפטיביים כוילו מחדש.
מבחינה חיצונית נוספו פתחי אוורור למכסה המנוע וספליטר חדש מלפנים - שני שדרוגים שנועדו לשפר את יכולת הקירור של המנוע. כמו כן, התווספו מספר עיטור סיבי פחמן מבחוץ, יחד עם ספי כניסה מקרבון, דיפיוזר אחורי וחישוקים ייחודיים המעניקים כולם מראה אגרסיבי יותר.
גם בפנים נעשו שינויי גרפיקה ועיצוב תואמים.
רק 499 יחידות ייבנו, מתוכן 300 גרסאות קופה ו-199 קבריולה. אסטון לא סיפקה מחיר, ועם זאת, כמקובל בימינו, כל היחידות כבר נמכרו מראש - אז אל תמהרו למכור את הפונטו.