כמקובל בפולקסווגן, קרוב לוודאי שהשינויים במתיחת הפנים הקרובה יהיו מינוריים, אך אפשר בהחלט לקוות שאחד מהם יהיה החזרה של כפתורים פיזיים לגלגל ההגה במקום משטחי המגע בגרסה הנוכחית - כמו גם גרסה משופרת של מערך המולטימדיה הסבוך.
בגזרה הספורטיבית, צפו לשיפורים קלים הן בגרסת ה-GTI והן בגולף R הבכירה. לטענת בכירי החברה, בדור הבא הגרסאות החשמליות של הדגמים הללו יהפכו לעוצמתיות הרבה יותר מבחינת הספק ומומנט, אבל רק כדי להשוות את רמת הביצועים לזו שיש כיום לגרסאות.הבנזין. ראש חטיבת R בפולקסווגן, ריינהולד איבנץ, הסביר את הרעיון הזה בשנה שעברה: "לפלטפורמה החשמלית של הדור הבא יהיו יותר כוחות סוס, אבל אנחנו לא חושבים בכ"ס. אנחנו חושבים במונחים של תאוצה. אם אנחנו רוצים, למשל, זינוק למאה קמ"ש ב-4 שניות, נדון בכמה כוח אנחנו צריכים כדי להשיג זאת."
עם זאת, עוד לפני שהגולף R תתחשמל, רכב חשמלי ראשון עם תג R צפוי להגיע כבר בשנה הבאה, ככל הנראה תחת תת המותג ID.