16 דגמים חדשים, גם מחושמלים
תחת הכותרת "אתגר 2025" הציגה היצרנית היפנית את התכנית שלה לשנים הקורובת. ראשית במיצובישי הרחיבו בתכניות לשיפור המאזן הסביבתי, עם יעד להגיע להפחתת פליטות ה-CO2 של צי הרכב שלה ב-40% ושל המערך התפעולי שלה ב-50% עד לשנת 2030. בתוך כך במיצובישי הציבו יעד מסירות של 50% כלי רכב מחושמלים (היברידיים, נטענים וחשמליים) עד 2030 ו-100% עד לשנת 2035.ביצרנית מתכוונים להאיץ פיתוח דגמים מחושמלים, לשם כך תיעזר בחברות הברית. כבר בעתיד הממש קרוב צפויה מיצובישי להציג דור חדש לקולט, מכונית הסופרמיני שלה, שתתבסס על רנו קליאו, זאת לצד ASX חדש המבוסס על רנו קפצ'ור. נזכיר, לקליאו ולקפצ'ור יחידת הנעה היברידית, והאחרון מוצע גם בגרסה היברידית-נטענת.
לצד שני דגמים אלה במיצובישי הכריזו על טנדר חשמלי עתידי וחדש בהיצע, שני רכבי פנאי עם 5 מושבים – אחד חשמלי ואחד היברידי – דור חדש והיברידי לאקספנדר, מיניוואן היברידי חדש, מכונית עירונית חשמלית ודגם חשמלי נוסף – סך של תשעה דגמים מחושמלים.
לצד הבליץ החשמלי במיצובישי מציגים רגל נוספת עליה התכנית העסקית החדשה נשענת – חיזוק האחיזה בשווקים בהם היא מצליחה כיום, בעיקר שווקים מתפתחים שונים וגם כמה באזור הפסיפי (היא מצליחה לא רע באוסטרליה, מסתבר).
שווקים אלה צפויים לקבל דור חדש לגמרי לטרייטון, רכב פנאי חדש עם 7 מושבים, מיניוואן חדש ועוד.