מבחוץ זכתה החזית לעדכון עיצובי עדין, כולל תאורת לד שונה מלפנים ומאחור, סבכה מוגדלת, חישוקים חדשים ומגן גחון מחודש.
עיקר השינויים מתרכזים בתא הנוסעים, שמקבל כעת דיפון עץ חדש, גלגל הגה שונה ואת "חבילת החניה" כסטנדרט - הכוללת מצלמת 360 מעלות.
כל הגרסאות מקבלות גם את מערכת המולטימדיה MBUX המעודכנת, שכוללת כעת תצוגת מצלמה של תחתית החזית - מה שמרצדס מכנה "מכסה מנוע שקוף" - כדי לסייע בניווט בשטח טכני.
גרסת הביצועים AMG 63 זוכה גם לגג שמש פנורמי נפתח, אור דרך אדפטיבי, מערכת סאונד מבית Burmester ומחזיקי כוסות מחוממים (!) כציוד תקני.
גם מערכת הפליטה הספורטיבית של AMG והבולמים האדפטיבים כלולים כעת ללא עלות נוספת.
גרסת העל המפוארת של מותג מייבאך, GLS 600, זכתה לתאורת סביבה עם הקרנה של לוגו המותג, בתוספת מבחר של צבעים חיצוניים חדשים.
גרסת זו מוצעת עם מנוע ה-V8 בנזין המפיק 557 כ"ס, בעוד שה-AMG מקבלת גרסת מוקצנת שלו עם 612 כ"ס ומערכת היברידית מתונה.
הגרסאות ה"עממיות" מוצעות ב-4 גרסאות מנועים: אגף הבנזין מתחיל ב-GLS 450 המצוידת במנוע 3.0 ליטר טורבו המפיק 381 כ"ס, ומעליה גרסת 580 לה V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטר המנפק 517 כ"ס; מחלקת הדיזל כוללת מנוע 3.0 ליטר בשני הספקים - 269 כ"ס בוורסית 350d או 367 כ"ס בגרסת 450d - שמחליפה את גרסת 400d, הוורסיה היחידה ששווקה רשמית בישראל. כל הגרסאות הנ"ל (למעט המייבאך, למעשה) משודכות למערכת היברידית מתונה.
השיווק באירופה יחל בהמשך השנה, והמחירים צפויים לעלות במקצת. לישראל הוא צפוי להגיע בתחילת 2024.