החדשות העיקריות הן שהטנדר יוצע עם שני מארזי סוללות: בסטנדרטי אנרגיה של 168 קוט"ש וטווח נסיעה של עד 563 ק"מ; במארז הסוללות הגדול אנרגיה עצומה של 229 קוט"ש, יאפשר טווח נסיעה של עד 805 ק"מ. חלק מהסיבה לסוללה הגדולה ולטווח העצום הוא כדי לאפשר טווח נסיעה נאה גם בעת גרירת משאות - עניין שעשוי לחסל את הטווח המוצהר בעד 50% בחלק מהתנאים.
רשת החשמל בטנדר מקורית של סטלנטיס ופועלת במתח 800 וולט לטעינה מהירה בהספק עד 350 קילוואט – מה שמאפשר הוספת 180 ק"מ לטווח בתוך עשר דקות טעינה.
בנוסף, ניתן להשתמש בסוללות הרכב כגנרטור להפעלת מכשירי חשמל ביתיים (או קראוון נייד, למשל), במתח של עד 240 וולט ובהספק של עד 7.2 קילוואט.
שתי הגרסאות יוצעו עם אותה מערכת הנעה: שני מנועים, הנעה כפולה והספק כולל של 663 כ"ס ו-85.7 קג"מ. בראם מעריכים שה-REV יגיע ל-96 קמ"ש תוך 4.4 שניות, ולטובת שיפור היעילות ישנה פונקציה לניתוק המנוע הקדמי בזמן שיוט, ונעילת דיפרנציאל אחורי לשיפור המשיכה בשטח.
מאחר והמנוע ניצב בין הגלגלים גם מאחור, אין זה מפתיע שבניגוד לטנדרי הבנזין והדיזל של היצרנית, ל-REV יש מתלים נפרדים גם מאחור - במבנה רב חיבורי במקום סרן חי. לטנדר קפיצי אוויר ובולמים אדפטיביים תקניים, ואלה מאפשרים הגבהה והנמכת המרכב לפי חמישה מצבים ייעודיים. בנוסף, ה-REV יכול לגרור עד 6.35 טון ולסחוב מטען במשקל של עד 1.2 טון - נתונים מרשימים מאוד וגבוהים מאלו של המתחרים מבית פורד ו-GM.
באותה מידה, ובהתחשב בסוללת הענק ומתלי האוויר התקניים, יש לשער שגם המחיר יהיה גבוה מזה של ה-F150 לייטנינג והסילברדו EV המקבילים.
ייצור הטנדר החשמלי של ראם יתחיל בשנה הבאה, עם מסירות ראשונות בסוף 2024.