הדגם החדש יהיה האחרון מסדרת "סופר" (סדרת הביניים של היצרנית) לפני השקת ליין היברידי חדש ב-2026. כפועל יוצא, מדובר יותר במתיחת פנים מסיבית מאשר בדגם חדש לגמרי; ה-750S שומרת על העיצוב המוכר של קודמתה, בנויה סביב אותה שלדת מונוקוק מסיבי פחמן ותוצע כבעבר במרכב קופה ובתצורת ספיידר פתוחה. עם זאת, מקלארן השאילה חלקים רבים מגרסת 765LT הקרבית, וטוענת ש-30 אחוז מהרכיבים של ה-750S חדשים או שונו ביחס ל-720S.
הלב של הדגם החדש שלו הוא אותו מנוע V8 כפול מגדשים בנפח 4.0 ליטרים, המייצר כעת 750 כ"ס ומומנט של 81.6 קג"מ עם קו אדום ב-8500 סל"ד - תוספת של 30 כ"ס ו-3 קג"מ בהשוואה ל-720S. התפוקה המוגברת מגיעה באדיבות לחץ גדישה מוגבר, בוכנות קלות יותר מה-765LT, משאבת דלק בזרימה חזקה יותר, אטם ראש תלת שכבתי ומיפוי מנוע מחודש. יחידת הכוח גם ניצבת על תושבות מנוע חדשות שנועדו לספק יותר תחושות מהשלדה לנהג.
לצד חיזוקי המנוע הותקנו גם יחסי העברה מקוצרים בתיבת ההילוכים (כפולת מצמד, 7 הילוכים) שהגיעו מה-765LT, עניין שקיצר את זמני התאוצה על חשבון המהירות המרבית. תאוצה ל-100 קמ"ש אומנם מושגת תוך 2.8 שניות כבעבר, אבל 200 קמ"ש נרשמים כעת תוך 7.2 שניות בלבד, שש עשיריות מהר מאשר ה-720S. המהירות המרבית צנחה מ-341 קמ"ש ל-331 קמ"ש.
למרות שיפורי הטכנולוגיה והביצועים, ה-750S קלה ב-30 ק"ג מקודמתה (בתצורה הקלה ביותר, שכוללת תוספות אופציונליות). המשקל הכולל עומד על 1389 ק"ג ו-1438 ק"ג עבור הקופה והספיידר בהתאמה, מה שהופך אותן לקלות במידה ניכרת מהיריבות המרכזיות מבית פרארי, פורשה ולמבורגיני.
כדי להשיג את הדיאטה הזו, ה-750S מגיעה כסטנדרט עם חישוקי 19 ו-20 אינץ' מחושלים שחוסכים 13.8 ק"ג, ולצידם מוצעים מושבי מירוץ אופציונליים מסיבי פחמן שמשילים עוד 17.5 ק"ג. מערכת הפליטה החדשה מנירוסטה קלה ב-2.2 ק"ג מבעבר, ושמשה קדמית דקה יותר חוסכת 1.6 ק"ג.
השלדה המעודכנת כוללת את הוורסיה החדישה ביותר (דור 3) של המתלים ההידראוליים-מקושרים של מקלארן, בשילוב עם קפיצים קלים (חוסכים 2 ק"ג) בכיול מעט שונה מבעבר (רכים ב-3 אחוזים מלפנים וקשיחים ב-4 אחוזים מאחור). גם הבולמים עברו עדכון, עם גיאומטריה חדשה שנועדה לשפר את התגובה הכללית והיציבות במהירות גבוהה.
ההיגוי האלקטרו-הידראולי נשמר, וזכה למהלך קצר יותר, משאבה חדשה ושיפורים למניעת לוחמת שיבושים. יש גם צמיחה של 6 מ"מ ברוחב המפשק הקדמי כדי לחדד עוד יותר את היכולת הדינאמית.
כסטנדרט, ה-750S מצוידת בדיסקי בלימה קרבון-קראמיים בגודל 390 מ"מ מלפנים ו-380 מ"מ מאחור, עם קאליפרים בני 6 ו-4 בוכנות בהתאמה, אולם כאופציה מוצעת מערכת הבלימה מכוונת המסלול של הסנה. צמיגי פירלי P זירו הינם האופציה התקנית, אך ניתן לשדרגם ל-P זירו קורסה קרביים יותר או לטרופאו R מסלוליים.
מבחינה עיצובית, נעשו שינויים חיצוניים מעטים, שמתבססים יותר על שדרוגים אווירודינמיים מאשר על עדכונים חזותיים גרידא. הבולטת ביותר ביניהם היא הכנף האחורית האקטיבית המוגדלת, שהושאלה מה-765LT, מציעה כוח הצמדה מוגבר ומפחיתה 1.6 ק"ג מהמשקל.
גם בתא הנוסעים נעשו שדרוגים קלים בלבד, שעיקרם לוח מחוונים חדש (חיסכון של 1.8 ק"ג) שמוצמד לעמוד ההגה, עם מתגים משני הצדדים המאפשרים לנהג לשנות מצבי נהיגה מבלי להוריד ידיים מהגלגל. מערכת המולטימדיה זכתה למסך ולממשק חדשים, עושה שימוש במעבד מהיר יותר ומציעה קישוריות לאפל קארפליי לאנדרואיד אוטו.
מאחור יש גם חלון אופציונלי חדש המספק נוף של ה-V8 דרך פאנל במדף המטען.
מחירים טרם פורסמו, אך צפויים לטפס בכ-10% ביחס ל-720S (שהוצעה באנגליה ב-222 אלף ליש"ט, לפני מיסים). ספר ההזמנות נפתח עכשיו, אז רוצו להזמין.