כך או כך, החברה פירסמה נתונים רשמיים על הגרסה החשמלית החדשה, שהפכה למוקד המכירות של הדגם היוצא בשנים האחרונות; מיני קופר SE הנוכחית הפגינה גידול מכירות של 25.5% בשנת 2022 (מעל 43,000 יחידות ברחבי העולם) והפכה לגרסה הפופולרית ביותר של המיני האצ'בק המוחלפת.
בניגוד לקודמו, הדור החדש יציע שתי גרסאות חשמליות: קופר E הבסיסית המפיקה 184 כ"ס (זהה להספק של החשמלית היוצאת), וקופר SE המייצרת 218 כ"ס. בעתיד צפויה להיחשף גם גרסת 'ג'ון קופר וורקס' ספורטיבית עם הספק גבוה יותר.
נתוני ביצועים נשמרו כנראה לפעימת החשיפה הבאה, וכרגע החברה שיתפה רק את נתוני הסוללות והטווח; לסוללת הליתיום-יון המותקנת ברצפה קיבולת של 40.7 קוט"ש בקופר E ו-54.2 קוט"ש בקופר SE, המאפשרת טווח צפוי שנע בין 300 ל-400 ק"מ בהתאמה (נתוני WLTP רשמיים טרם נבדקו) - שיפור משמעותי בהשוואה לדגם היוצא, שהציע טווח של 235 ק"מ בלבד מסוללת 32.6 קוט"ש.
מלבד הגרסאות החשמליות המלאות, יוצעו גם גרסאות עם מנועי בעירה פנימית, אך פרטים על אודותיהן - ניחשתם נכון - טרם פורסמו.
הייצור יחל בנובמבר 2023. בקרוב יחשף גם הקאנטרימן החדש - שיוצע אף הוא בשתי גרסאות חשמליות - ובהמשך יצטרף להיצע החשמלי רכב פנאי חדש בשם אייסמן (Aceman) שיוצג במהלך 2024.