לא ברור למה, אבל הונדה בחרה בשם הלא זורם e:Ny1, סנונית ראשונה למשפחה של דגמים עם צירוף האותיות שובר השיניים הזה. למרות הדמיון העיצובי ל-HR-V (שעדיין לא משווק בישראל) מדובר ברכב שונה לגמרי הניצב על פלטפורמה חשמלית ייעודית, והוא אחד משלושה רכבי פנאי מחושמלים שיושקו באירופה השנה, לצד גרסאות היברידיות נטענות ל-ZR-V ול- CR-V.
הפלטפורמה החשמלית החדשה נקראת e:N Architecture F, ולטענת החברה תוכננה תוך התמקדות בקשיחות, מרכז כובד נמוך ואווירודינמיקה מתקדמת בתחתית הרכב.
מנוע יחיד בחזית מייצר 204 כ"ס ו-31.7 קג"מ, והוא משודך לסוללה של 68.8 קוט"ש. ההנעה קדמית, טווח הנסיעה המרבי עומד על 412 ק"מ נאים, והונדה פרסמה נתון טעינה מהירה בין 10-80 אחוזי סוללה ב-45 דקות - שאינו מרשים במיוחד.
למרות שהפרופורציות דומות כאמור ל-HR-V הקומפקטי (439 ס"מ אורך, 179 ס"מ רוחב, ו-156 ס"מ גובה, עם בסיס גלגלים של 261 ס"מ), הונדה טוענת שהמיקום של מערכת ההנעה החשמלית מספק מרווח פנימי נדיב בהרבה מהאח מונע הבנזין.
במרכז הדשבורד ניצב מסך מולטימדיה ענק בגודל 15.1 אינץ', אשר מוצב באופן אנכי וכולל את רוב פקדי התפעול. המסך מחולק לשלושה איזורי פיקוד (בקרת אקלים למטה, תפעול הרכב במרכז והניווט למעלה) ומבטיח תפעול קל ואינטואיטיבי מהמקובל - נצטרך לחכות ולראות.
כאשר ה-e:Ny1 יעלה לכבישים מאוחר יותר השנה, הוא מכוון להתחרות מול פיג'ו e-2008 ויונדאי קונה אלקטריק, ומחירו צפוי להיות דומה, כלומר - בין 170 ל-190 אלף שקלים בישראל.