מבחינה עיצובית, מדובר ברכב הרבה יותר מעודן ממה שהורגלנו מהונדה בשנים האחרונות, עם קווים מעוגלים ופרופיל שמזכיר במעט סטיישן מוגבהת.
מבחינת מידות, מדובר בפנאי קומפקטי (C-SUV) הקרוב יותר בממדיו ל-CR-V הגדול מאשר ל-HR-V הקטן (457 ס"מ אורך, 184 ס"מ רוחב, 162 ס"מ גובה, ובסיס גלגלים של 265.5 ס"מ).
תא הנוסעים מאמץ את הסגנון המוכר של כל היצע הונדה, עם מסך מגע בגודל 9 אינץ' למולטימדיה משולב עם לוח מחוונים מוקרן, והוא מציע ממשקי אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי, משטח טעינה אלחוטי - וברמות הגימור הגבוהות גם חימום למושבים, מערכת שמע של Bose, דלת תא מטען חשמלית ועוד.
בדומה ל-CR-V החדש, ה-ZR-V חולק את הבסיס שלו עם הסיוויק, ועושה שימוש באותה מערכת הנעה היברידית; המערכת משלבת מנוע בנזין 2.0 ליטר הפועל במחזור אטקינסון, עם שני מנועים חשמליים. הונדה לא סיפקה פרטים טכניים מלאים, אך בסיוויק ההיברידית שנמכרת גם בישראל מדובר בהספק משולב של 184 כ"ס ו-32 קג"מ.
הונדה ZR-V יהיה זמין באירופה החל מסתיו 2023. התמחור יפורסם במועד מאוחר יותר, אך הוא צפוי להתמודד מול ניסאן קשקאי e-Power ההיברידי, שמחירו בארץ נע בין 208 ל-236 אלף שקלים.
עדיין לא ידוע אם הונדה ZR-V החדש ישווק בישראל.