לכנס הגיעו בכירים מאודי, ב.מ.וו, ג'נרל מוטורס, טויוטה, יונדאי, רנו ועוד. בין ההודעות החשובות בכנס הייתה זו של התאגיד ההודי טאטא הכוללת את TCS (ר"ת של Tata Consultancy Services) והבעלים של יגואר ולנד רובר כי יוקם בישראל מרכז לאיתור מיזמי סטארט אפ בתחומי הניידות והתחבורה החכמה.
קבוצת יונדאי חתמה על מזכר הבנות לשותפות אסטרטגית עם רשות החדשנות הישראלית במטרה לגלות במשותף מיזמי סטארט אפ ישראלים שיכולים לשתף פעולה עם הקבוצה. התכנית תאפשר להעניק מימון משותף על מנת לקבל אימות טכנולוגי ראשוני.
אימג'רי, חברה לטכנולוגיית נהיגה אוטונומית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם קונטיננטל, אחת מספקיות המשנה הגדולות בתעשיית הרכב. קונטיננטל תשלב את הטכנולוגיה של אימג'רי – המאפשרת למכונית למצוא בעצמה מקום חניה ולנווט את דרכה אליו – בפלטפורמת הנהיגה האוטונומית שלה. באירוע חשף שי אגסי את המוצר הראשון של חברת מאקלו שבראשה הוא עומד; מדובר בלידאר באיכות גבוהה במיוחד עבור רכב אוטונומי.