מוסיף עוד קצת לשטח קשוח
גרסת ה'ביזון' החדשה מתבססת על על ZR2 אשר הוצגה עם חשיפת הדגם לפני כשנה, אך מוסיפה ביחס אליה תכונות לטובת יכולת משופרת בשטח. כך למשל לשתיהן מערך בולמי 'מולטימטיק DSSV', דיפ' ננעל מאחור ומלפנים, פגושי 'עבודה' מבית AEV, מיגוני גחון ועוד.ה'ביזון' מוסיפה בעיקר צמיגי שטח בקוטר 35 אינץ' כולל מנגנון למניעת קילוף הצמיג ('בידלוק'). הצמיגים השמנמנים משפרים במעט את זווית הנטישה ל-26 מעלות במקום כ-25 מעלות ב-ZR2 הרגילה ואת מרווח הגחון ל-31 ס"מ (תוספת של 4 ס"מ) שלפי שברולט הוא הנתון הטוב בסגמנט.
כושר ההעמסה נמוך ביחס לטנדר עם ייעוד מסחרי – 476 ק"ג בלבד.
בהנעה אין שינוי: מלפנים ישנו אותו מנוע טורבו-בנזין בנפח 2.7 ל' המפיק 310 כ"ס, ככל הנראה בגרסה בעלת נתון המומנט הגבוה העומד על 43.8 קג"מ. התיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים.