כאן יצוין כי דגם זה, אחד מארבעה דגמי פנאי קומפקטיים של קיה – ספורטאז', נירו, אקסיד – נמצא בצד הפחות יקר בקטגוריה ופונה בעיקר לשוק האמריקאי, באמצעות ממדים ועיצוב בהתאם.
דגם זה מוצע עם מנוע בנזין אטמוספרי 2.0 ליטר המייצר 149 כ"ס ו-18.3 קג"מ ב-4500 סל"ד, וזה משודך לתיבה אוטומטית רציפה. משך ההאצה מ-0 ל-100 קמ"ש 9.3 שניות.
חידושים, מחירים
השינויים החיצוניים, כרגיל במתיחת פנים, בחזית ובאחוריים. מלפנים עיצוב מחודש לסבכה ושילוב תאורה חדשה ובולטת יותר, ויחד עם יחידת פגוש עדכנית אלה יוצרים מראה חסון יותר. קווי התאורה שונו מאחור וכעת הם עדכניים יותר.סביבת הנהג שודרגה, כעת עם צג מולטימדיה גדול ורחב ("10.25) עם קישוריות סלולרית וזה משתלב במחוונים מוקרנים חדשים, מערך תפעול לבקרת האקלים.
מפרט הבטיחות שודרג, כולל בלימה אוטונומית, תיקון סטייה וניטור אקטיבי של שטחים מתים, וברמת האבזור 'פרמיום' גם מניעת תאונה בצומת, בקרת שיוט אדפטיבית.
קיה סלטוס מוצע בשתי רמות גימור. ב-'EX' שמחירה 156,000 שקלים, חישוקי "17, מפתח חכם ובקרת אקלים מפוצלת. ל'פרמיום' שעולה 160,000 שקלים גימור פנימי מהודר יותר עם ריפוד המשלב דמוי-עור ובד.
המחירים החדשים משקפים, כרגיל בתקופה זו, התייקרות, בין 8000 ל-10,000 שקלים לפי רמת האבזור.