מהדורת דקאר של 911 הושקה בסוף 2022 ובאה לציין את הניצחון של פורשה בראלי פריז-דקאר ב-1984. מחיר המכונית במהדורה זו הוא 1.85 מיליון שקלים, ועם חבילת 'דקאר', הכוללת גם את הצביעה המקורית (כמובן, וכיאה לתקופה, ללא הסמלים של חברת הסיגריות רות'מנס), מחירה 2.4 מיליון שקלים.
רבת גוונים
הבסיס למהדורה זו היא 911 GTS. זו מצוידת במנוע טורבו-בנזין 3.0 ליטר, בוקסר 6 צילינדרים, המייצר 480 כ"ס ו-58.1 קג"מ, תיבה דו-מצמדית עם 8 הילוכים וההנעה כמובן כפולה. הביצועים בהתאם: מ-0 ל-100 קמ"ש ב-3.4 שניות, ועד מהירות מוגבלת של 240 קמ"ש בגלל צמיגי השטח.המכונית חוזקה באזורים רלוונטיים, וכך גם מכלולים והמיגון, ויש לה מצבי ניהוג המותאמים לעפר. בהשוואה ל-911 הרגילה, המכונית מוגבהת ב-5 ס"מ, מערכת מיוחדת מאפשר להגביה כל אחד מהצירים בעוד 3 ס"מ, לתוספת כולל 8 ס"מ ולמרווח גחון בן 19.1 ס"מ. ל-911 דקאר מייצבים אקטיביים המאפשרים מהלך מתלה ארוך יותר ובולמים בשליטה אלקטרונית. הצמיגים – 245/45-19 מלפנים, 295/40-20 מאחור – פותחו במיוחד על-ידי פירלי. כל אלה מאפשרים למהדורה זו לנוע במהירות עד 170 קמ"ש בשטח.
זו מן הסתם ה-911 הרב-שימושית ביותר שנוצרה.
75 שנים
פורשה ישראל חנכה גם אולם פופ אפ חדש בנמל תל אביב, ויחד עם השקת המכונית המיוחדת נועד לציין 75 שנים לפורשה. האולם יפעל עד נובמבר, ויהיה פתוח גם בשעות לא אופייניות, כולל שעות בוקר מוקדמות במיוחד.באולם יוצג רכב של פורשה – הראשון הוא הדקאר הראשונה שהגיעה לכאן – וזה יוחלף מדי חודש, ובמקביל יוצעו בן ספרי מורשת ומוצרי לייף סטייל של המותג. בנוסף, ישמש האולם לאירועים מיוחדים שיערוך היבואן.
שי דואני, מנכ"ל יבואנית פורשה אורכיד ספורטס, אמר כי פורשה ישראל מצליחה למרות המצב בארץ. ב-2022 נמכרו בארץ 252 כלי רכב של היצרן, כאשר למעלה מ-40% הן מכוניות ספורט (911 ו-718). אנשי המותג מצפים כי ב-2023 יגיעו המכירות לאזור ה-275-300 יחידות, וכי הנתח של דגמי הספורט יישאר דומה.