בעוד שהדגם היוצא כלל פאנל בקרת אקלים מתחת למסך, עם חוגות עגולות, בדגם המעודכן השליטה על בקרת האקלים היא מתוך המסך - והשטח שהתפנה מאכלס עתה תא אחסון עם מטען סלולרי אלחוטי. כל פונקציות הליבה של הרכב נשלטות כעת דרך מסך המגע המעוקל בגודל 11.4 אינץ', המריץ את הדור האחרון של ממשק Pivi Pro של JLR.
לטענת היצרנית, חבילה של סרגלי צד קבועים בתצוגה מבטיחה שהגישה לפונקציות הנפוצות הללו - כמו גם הגדרות מדיה, ניווט ועוצמת הקול - זמינות תמיד, וכי הנהגים יכולים לבצע עד "עד 90% מהמשימות תוך שתי הקשות ממסך הבית".
בנוסף, השליטה הקולית על אמזון אלקסה וממשקי אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו האלחוטיים, מוצעת כעת כסטנדרט, ולוח המחוונים המוקרן תקני בכל רמות הגימור.
לצד שינויי התוכנה, התווספו שני שקעי USB-C בשורה הקדמית והאמצעית, בעוד שגרסאות המצוידות בשבעה מושבים זוכות לבקרת אקלים נפרדת לשורה השלישית. יש גם אפשרויות גוונים, חומרים ומרקמים חדשים, כולל תחליפי עור סינתטיים ותערובות צמר.
מבחינה מכאנית, מערך יחידות ההנעה נותר ללא שינוי ברובו, אך כימיית הסוללה המשופרת בגרסת P300e ההיברידית-נטענת הגדילה את טווח הנסיעה החשמלי ל-61 ק"מ. השינוי הרשמי אומנם לא גדול לעומת הגרסה המוחלפת (שהציעה טווח של 58 ק"מ), אך לנד רובר טוענת שהטווח "בעולם האמיתי" שופר באופן משמעותי יותר. יכולת טעינה מהירה מאפשרת לסוללת ה-14.9 קוט"ש מילוי של 0-80% תוך 30 דקות.
גרסאות P250 (בנזין, 250 כ"ס) ו-D200 (דיזל, 200 כ"ס) נותרו ללא שינוי ומוצעות עם מערכת היברידית מתונה 48V כסטנדרט, בעוד שגרסאות הבנזין והדיזל הבסיסיות, P200 ו-D165, הוצאו לגמלאות.
השיווק באירופה ובצפון אמריקה החל בימים אלו, אך המסירות צפויות להתעכב; ייצורם של דגמי המיינסטרים של JLR (דיסקברי ספורט, איווק, יגואר XE, XF ו-E פייס) עדיין סובל מהאטה בשל המחסור המתמשך באספקת מוליכים למחצה, מה שגרם לחברה להתמקד בקווי המוצרים הרווחיים יותר שלה - קרי, דגמי היוקרה.