מאחר והתאומות הקרביות הן מכוניות הכביש הראשונות של פרארי מאז ה-F50 לשאת עם כנף אחורית קבועה - לצד הכנף האקטיבית הנשלפת, שעדיין מותקנת - הן מעניקות שיפורים ניכרים בכוח ההצמדה ביחס לגרסאות הארציות של ה-SF90; יחד עם כונסי אוויר חדשים ושיפורים לתחתית המרכב השטוחה, ה-XX מייצרת 530 ק"ג של כוח הצמדה ב-240 קמ"ש, שיפור של 140 ק"ג ביחס לגרסה הרגילה.
לעומת כוח ההצמדה שעלה, משקל המכונית הכולל דווקא ירד ב-10 ק"ג צנועים (משקל יבש של 1560 ק"ג במרכב הקופה). באגף הכוח, השינויים צנועים אף הם; מערכת ההנעה ההיברידית, הכוללת מנוע טורבו-בנזין V8 בנפח 4.0 ליטר ושלושה מנועים חשמליים, קיבלה חיזוק של 30 כ"ס, שמעלים את ההספק המשולב ל-1030 כ"ס.
מנוע הבעירה זוכה למערכות יניקה ופליטה משודרגות, בתוספת בוכנות חדשות ותא בעירה משופר, אשר מעלים את יחס הדחיסה ומסייעים להעלות את הספקו מ-780 כ"ס ל-797 כ"ס. בנוסף, שני המנועים החשמליים הקדמיים והמנוע האחורי היחיד מייצרים כעת 233 כ"ס במקום 220 כ"ס בגרסה הרגילה.
סוללת ה-7.9 קילוואט לא השתנתה ותעניק טווח חשמלי של 25 ק"מ - בדיוק כמו ב-SF הרגילה.
כלל השיפורים מסייעים לגרסאות ה-XX להגיע ל-100 קמ"ש ב-2.3 שניות בלבד, לעומת 2.5 שניות ב-SF העממית. המהירות המרבית דווקא צנחה מעט, בגלל כוח ההצמדה המשופר, ועומדת על 320 קמ"ש.
הספיידר, שנושאת עונש משקל של 100 ק"ג ביחס לקופה (1660 ק"ג בסך הכל), תגיע ל-200 קמ"ש ב-6.7 שניות, איטית בשתי עשיריות מגרסת הקופה.
799 גרסאות קופה ייוצרו, במחיר של 770 אלף אירו כל אחת - כמעט כפול (!) ממחירה של ה-SF הרגילה. הספיידר, שתיוצר ב-599 יחידות בלבד, תעלה אפילו יותר - 850 אלף אירו.
ואם תהיתם, אין צורך להתקשר למנהל הבנק, כי כולן כבר נמכרו מראש - אתם יודעים, מיתון עולמי וזה. אבל אל תדאגו לבעלים המעושרים, כי מניסיון העבר, מחירן של גרסאות הייצור המוגבל הללו רק ילך ויעלה עם השנים.