לקראת 2024 ארקנה זוכה למאפייני עיצוב מחודשים מבפנים ומבחוץ, יחד עם מבנה חדש לרמות הגימור.
מלפנים, הארקנה המחודש זוכה לדפוס מעויינים חדש לשבכה הקדמית, בצבעים שונים בהתאם לרמת הגימור, חתימת תאורה שונה, את אלמנט ה"להב F1" שראינו גם בקליאו ובאוסטרל החדשות, וכמובן - את הלוגו החדש של רנו. מאחור זכו הפנסים לגימור מעושן וגם קצוות האגזוז קיבלו גימור כהה יותר.
רמות הגימור השתנו במקצת, כאשר E-Tech לא תוצע יותר, ובפסגת ההיצע תמוצב רמת הגימור הספורטיבית החדשה של רנו (שהושקה לאחרונה גם בדגמים אחרים), 'אספרי אלפין', שמחליפה את 'RS ליין' ומבטיחה להביא קצת מהניחוח הספורטיבי העיצובי של אלפין.
רמת הגימור הבסיסית, 'אבולושן', מציעה ניווט מובנה ומולטימדיה עם קישוריות אלחוטית ל-Android Auto ול-Apple CarPlay. מסך המגע בגודל 7 אינץ' נותר באותו גודל כמו בעבר, אבל רנו טוענת שהוא "מציג כעת מידע על פני שטח גדול יותר".
רמת גימור 'טכנו' מוסיפה לזה "להב F1" קדמי בצבע המרכב, בתוספת חישוקים ספורטיביים שהוצעו בעבר ברמת גימור 'RS ליין'.
רמת 'אספרי אלפין' זוכה לפנלים חיצוניים באפור סאטן, חישוקי 19 אינץ' וספויילר אחורי. בקוקפיט יוצעו מושבים בריפוד זמש משולב בעור, חגורות בטיחות עם פסים בצבע כחול, תפירה ייחודית וגימור דמוי עץ ברחבי התא.
יחידות ההנעה לא השתנו, והארקנה תמשיך להיות מוצעת עם שני מנועים – 1.3 ל' טורבו-בנזין בשני הספקים (140 כ"ס או 158 כ"ס) או 1.6 ל' היברידי (143 כ"ס).
שיווק באירופה מתוכנן עד תחילת ספטמבר. המחירים לא צפויים להשתנות באופן משמעותי.