כעת זוכה הדור השלישי של הקנגו לגרסת 7 מושבים בשם גרנד-קנגו, אשר הוצגה בתערוכת מינכן ותשווק עם מנועי בנזין, דיזל וחשמל.
באופן תמוה, רנו לא הכריזה רשמית על מידות הגרנד קנגו. עם זאת, קרוב לוודאי שהן יהיו זהות לאלו של הגרסה המסחרית המוארכת (נטולת המושבים), שאורכה491 ס"מ, ובסיס הגלגלים שלה משתרע לאורך 310 ס"מ. זה הופך את הגרנד קנגו לארוך ב-42.4 ס"מ מהקנגו הרגיל, עם 38.4 ס"מ נוספים בין הסרן הקדמי לאחורי.
הגרנד קנגו מסוגל להסיע 7 מבוגרים עם 500 ליטר של מטען - נתון מאוד מרשים. 5 המושבים האחוריים ניתנים להזזה, קיפול, שליפה או הסרה, כך שתא המטען יכול לגדול לנפח, אהמ, מסחרי, של 3,750 ליטר.
בנוסף, יש 58 ליטר של אחסון בתא הנוסעים, כולל מגירות ותאים תת רצפתיים בשורה השנייה, ואם תקפלו את מושב הנוסע הקדמי תוכל להשחיל פנימה מטען באורך של עד 3.11 מ'.
רנו מתגאה ב-16.4 ס"מ של מרווח ברכיים בשורה השלישית (נתון מוביל בקטגוריה, אף שהוא נשמע נמוך), ובגישה קלה יותר לספסל האחורי בזכות דלתות ההזזה המוגדלות (83 ס"מ, שהם 18 ס"מ יותר מהדלתות בקנגו הרגיל).
תא הנוסעים זהה לזה של הקנגו הסטנדרטי, כולל אופציה לגימורי עץ נדיבים שמנסים להסתיר את השורשים המסחריים. יש גם לוח מחוונים מוקרן בגודל 10 אינץ' ומסך מולטימדיה אנכי מגודל. הגרנד קנגו מצויד ב-14 מערכות עזר לנהג ומציע בקרת שיוט אדפטיבית עם יכולות חצי אוטונומיות ברמה 2. לא רע בשביל רכב טכנאים...
גם מבחר המנועים דומה לאלו של הקנגו הסטנדרטי: טורבו-בנזין 1.3 ליטר המפיק 130 כ"ס ומשודך לתיבת 6 הילוכים ידנית או כפולת-מצמד עם 7 הילוכים, ודיזל 1.5 ליטר המפיק 96 כ"ס ומשודך לתיבה ידנית בלבד.
גולת הכותרת היא גרנד קנגו E-Tech, עם מנוע חשמלי יחיד המפיק 122 כ"ס. סוללה צנועה יחסית של 45 קוט"ש מספקת טווח של 265 ק"מ בלבד - עניין שמתאים יותר לגרסה המסחרית העירונית מאשר לגרסת הנוסעים המשפחתית. בצד החיובי, טעינה מהירה בקצב של 80 קילוואט תעניק טווח של 80 ק"מ תוך 10 דקות טעינה.
רנו גרנד קנגו יגיע לשווקים באירופה בתחילת 2024. שיווק הקנגו בישראל היה אמור להתחיל ב-2021, אך הוא לא עשה עלייה עד עתה - מה שמקטין את הסיכוי לראות בארץ בקרוב את הגרסה הארוכה.