דגמי פולאריס החדשים בישראל, הפרטים
ראשית, לגרסת הטורבו החדשה מנוע מוגדש (2 ציל') בנפח 925 סמ"ק המפיק 181 כ"ס. השלדה ברוחב 188 ס"מ ובסיס הגלגלים עומד על 244 ס"מ בגרסה הקצרה ו-317.5 ס"מ בגרסה הארוכה המיועדת לארבעה. בצד המתלים ישנו מערך אדפטיבי מבית Dynamix DV המציע ארבעה מצבים כולל מצב אדפטיבי. הבולמים הם בולמי פוקס 3.0 המאפשרים מהלך מתלה של 68 ס"מ מלפנים ו-71 ס"מ מאחור. על החיבור לקרקע אחראים צמיגים בקוטר 32 אינץ' עם חישוקי 15 אינץ'.לגרסת ה'פרו' שלדה שונה, כך פולאריס, שתוכנה במיוחד עבורה. התכנון החדש נועד, בין היתר, כדי לאכלס את מנוע ה-2.0 ל' החדש. מדובר במנוע בנזין אטמוספרי בעל 4 ציל' גדול וחריג בנוף רכבי הצד-לצד. ההספק עומד על לא פחות מ-225 כ"ס והוא עובר לארבעת הגלגלים באמצעות רצועה מעובדה ומחוזרת, כך פולאריס. סידור המתלים על פניו דומה כולל המערכת האדפטיבית של Dynamix DV, בולמי פוקס ומהלכי מתלה דומים. גם כאן צמיגי 32 אינץ' וחישוקי 15 אינץ'.
פולאריס RZR החדש, מחירים
מחירו של פולאריס RZR טורבו מתחיל ב-197,000 שקלים לגרסה הדו-מושבית ברמת 'ספורט' ומגיע עד 228,000 שקלים לרמת 'אולטימייט'. במרכב הארוך עם ארבעה מקומות המחיר מתחיל ב-215,000 שקלים ל'ספורט' ומגיע עד 250,000 שקלים ל'אולטימייט'.מחירה של גרסת ה'פרו' מתחיל ב-238,000 שקלים לגרסה הדו-מושבית ברמת 'פרימיום' ומגיע עד 258,000 שקלים לרמת 'אולטימייט'. מחיר גרסה זו במרכב הארוך מתחיל ב-266,000 שקלים ל'פרימיום' ומגיע עד 277,000 שקלים ל'אולטימייט'.