הטנדר המחודש, שנחשף בתערוכת דטרויט, זוכה לאותה חזית מושחרת כמו אחיו, לצד תא נוסעים מעודכן ושינויים במבחר רמות הגימור.
מבחוץ, השינוי העיקרי הוא הקטנה של הגריל המסורתי, שזוכה למסגרת שחורה, לצד אופציה לצבע מרכב חדש וחישוקים בעיצוב עדכני.
בנוסף, הגג הרך המשודרג בגרסאות הפתוחות ("Premium Sun-Rider"), העשוי מחומר עבה יותר המעניק בידוד רעשים משופר, הפך כעת לסטנדרט.
בתא הנוסעים, ג'יפ החליפה את כל המחצית העליונה של הדשבורד כדי לפנות מקום למערכת מולטימדיה עם מסך אופקי בגודל 12.3 אינץ' המפעיל את הגרסה העדכנית ביותר של Uconnect 5, עם אנדרואיד אוטו ואפל קארפליי בחיבור אלחוטי, עדכונים מהאוויר ואמזון אלקסה כעוזרת וירטואלית.
בצפון אמריקה יקבלו הרוכשים כחלק ממערכת הניווט את "מדריך ההרפתקאות של הג'יפ" ל-62 שבילי שטח מפורסמים ברחבי היבשת, שניתנים לשדרוג ל-3000 שבילים בתוספת תשלום.
כל רמות הגימור זוכות לאבזור משודרג ביחס לעבר, כולל כריות אוויר צידיות (וילון) תקניות. שתי רמות הגימור החדשות, רוביקון X ומוהאבי X, מעניקות רמת עידון גבוהה יותר לטנדר הקשוח, בזכות ריפודי עור נאפה ומושבים חשמליים. בצד הטכני, הן כוללת הנעה כפולה קבועה, מצלמת שטח משולבת ופגושי פלדה מלפנים.
באגף הכוח יגיע הגלדיאטור מעתה עם מנוע אחד בלבד: בנזין 3.6 ליטר המוכר מהדגם היוצא, עם אותם 289 כ"ס ו- ו-35.4 קג"מ, בשידוך לתיבת שישה הילוכים ידנית או שמונה הילוכים אוטומטית.
מה שאומר שבדומה לרנגלר, גם כאן הופסק ייצורו של מנוע ה-3.0 ליטר דיזל שהוצע בדגם הפורש.
כרגע אין אזכור לגרסת 4xe היברידית נטענת שמוצעת ברנגלר וזוכה לפופולאריות גבוהה ביבשת החדשה (כמעט 40% מהמכירות).
מסירות ראשונות של הגלדיאטור המחודש צפויות בארה"ב לפני סוף השנה. תמחור מעודכן עדיין לא פורסם.