"אנחנו עוברים לחשמל וכל מכונית שנציג מ־2025 תהיה חשמלית בלבד בזכות פלטפורמת STLA הייעודית. הקונספט כאן מראה לאן אנחנו לוקחים את הכיוון העיצובי, מציג מרכיבים שיהיו בעתיד אבל לכל הדגמים תהייה אותה אישיות. בקיץ 2017 היינו לחלק מ־PSA ובאותו זמן השלמנו את עיצוב הקורסה והתחלנו לחשוב לאן הולכים. מוקה היה רכב ראשון שהראה את הכיוון וכעת קורסה מקבלת איתו. עכשיו אנחנו נכנסים לתקופה חדשה אותה אני מכנה 'דיזיין 2.0'. זה עדיין 'בולד אנד פיור' (נועז וטהור), אבל כשיש את החשמל ניתן לשנות את הממדים ואת הפרופורציות. זו מכונית בממדים חיצוניים של אסטרה הקומפקטית אבל עם מרחב פנים כמו ברכב בקטגוריה D. היא מראה שאופל רוצה להראות יותר אמוציונאלית ודינאמית".
זה נראה כעוד שילוב בין קופה לפנאי...
"הטרנד של תחום הרכב ב־15 השנים האחרונות ככל שקשור במבנה, הוא דגמי פנאי. אבל בעידן החשמל היעילות האווירודינמיות מאוד חשובה, ודגמי פנאי טובים פחות בתחום זה. כך שהדגש בתכנון ובעיצוב הוא על רכב עם תנוחת נהיגה גבוהה, אבל כזה שהמבנה שלו זורם. אני חושב שכולם מנסים למצוא שילוב כזה ולכן רואים זאת הרבה".
צילום: יואל פלרמן