הריינג'ר נטען
הגרסה החדשה מגיעה כתגובה לתופעה המתרחבת של ערים ועיירות באירופה הקובעות אזורים "נקיים מזיהום" אליהם ניתן להיכנס רק עם כלי רכב בעלי פליטת מזהמים נמוכה במיוחד (או ללא פליטה כלל).בהתאם, הגרסה הנטענת החדשה תשלב בין מנוע הטורבו-בנזין המוכר של היצרנית בנפח 2.3 ל' מסדרת 'אקובוסט' למנוע חשמלי וסוללה הניתנת לטעינה משקע חיצוני. בשלב זה בפורד לא משחררים פרטים טכניים על מערכת ההנעה החדשה אך אומרים שהיא תאפשר נסיעה חשמלית לטווח של כ-45 ק"מ. ההנעה כפולה כסנטדרט.
מעבר לכך הריינג'ר ההיברידי יצויד במערך 'פרו פאואר' הכולל שקעי טעינה הממוקמים בארגז ובתא הנוסעים של הריינג'ר מהם ניתן למשוך כוח להפעלת מכשירים חיצוניים, בדגש על כלי עבודה כבדים.
בפורד מעריכים שיתחילו בייצור רק בעוד כשנה, כאשר כלים ראשונים יגיעה לכבישי אירופה לא לפני תחילת שנת 2025.