בחודש אפריל האחרון עבר רכב הפנאי רב המכר של פורשה שיפוץ קיצוני לקראת 2024, במטרה לשמר אותו תחרותי ואטרקטיבי לזמן רב. פורשה מתעתדת להמשיך בייצור הדגם המעודכן עד סוף העשור, כאשר החל מ-2025 הוא ישווק לצד קאיין חשמלי חדש - שאינו דומה לו מבחינה מכאנית ויתבסס על פלטפורמה אחרת.
 
עם ההשקה הוצג הדגם ההיברידי-נטען הבסיסי, קאיין E-הייבריד, שבו מנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר חובר למנוע חשמלי כדי לייצר 470 כ"ס משולבים.

פורשה קאיין E S-הייבריד - עכשיו בגרסת ביניים
צילום: פורשה

באוגוסט פורשה הוסיפה למבחר את גרסת העל החדשה, טורבו E-Hybrid המפיקה 739 כ"ס ו-96.8 קג"מ, ומבוססת על מנוע ה-V8 טווין-טורבו המוכר בנפח 4.0 ליטר.

כעת מוצגת גרסת הביניים, E S-הייבריד, המשלבת גם היא בין מנוע ה-V6 כפול המגדשים (354 כ"ס) ומנוע חשמלי (177 כ"ס), כדי לספק תפוקה משולבת של 519 כ"ס ו-76.5 קג"מ. מספיק ל-4.7 שניות במיאוץ הקלאסי ומהירות מרבית של 263 קמ"ש.

פורשה קאיין E S-הייבריד - עכשיו בגרסת ביניים
צילום: פורשה

כמו בשאר הגרסאות ההיברידיות של הקאיין, גם כאן המנוע החשמלי מופעל באמצעות סוללה של 25.9 קוט"ש עם מטען AC מובנה של 11 קילוואט המאפשר טעינה מלאה תוך שעתיים וחצי. הטווח החשמלי המרבי עומד על 78 ק"מ.

פורשה קאיין S הייבריד ינחת בישראל ברבעון הראשון של 2024. המחיר יחל ב-1,165,000 שקלים לגרסה הרגילה ו-1,175,000 שקלים לגרסת הקופה.

פורשה קאיין E S-הייבריד - עכשיו בגרסת ביניים
צילום: פורשה