ה-vRS התחזק
השינוי המרכזי נוגע להספק הכולל של שני המנועים (הנעה כפולה) שעומד כעת על 340 כ"ס, 41 כ"ס יותר מבעבר. תוספת הסוסים וכיול שונה מביאים לשיפור משמעותית בתאוצה – 5.5 שניות בלבד במקום 6.5 שניות בגרסת vRS היוצאת. מעניין לציין שאודי Q4 e-tron שקיבל גם הוא את מערך ההנעה החדש מאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.הסוללה ללא שינוי – 82 קוט"ש ברוטו, 77 קוט"ש נטו – אולם הספק הטעינה המהירה המירבי עלה ועומד כעת על 175 ק"ו במקום 135 ק"ו בעבר. זה מאפשר טעינה מ-10% ל-80% בכ-28 דקות, שיפור של 8 דקות ביחס למהדורה היוצאת. טווח הנסיעה שופר גם הוא: 544 ק"מ לגרסת הקופה (26 ק"מ יותר) ו-538 ק"מ לאניאק ה"רגיל" (24 ק"מ יותר).
בסקודה ניצלו את ההזדמנות גם להוסיף לרשימת האבזור הסטנדרטית אשר תכלול מעתה גם כריות אוויר לפגיעת צד מאחור, וילונות נוספים לחלונות מאחור, הכנה לוו גרירה, שקע USB-C נוסף ועוד. עוד מספרים בסקודה על ליטוש נוסף למערכת המולטימדיה שכוללת כעת ממשק משופר ועדכני יותר.