![סקודה אניאק vRS חלק אחורי](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246710/1688573/90_ENYAQ_RS_iV_Media_Launch_99e3ce60-min.jpg?width=651&format=webp)
ה-vRS התחזק
השינוי המרכזי נוגע להספק הכולל של שני המנועים (הנעה כפולה) שעומד כעת על 340 כ"ס, 41 כ"ס יותר מבעבר. תוספת הסוסים וכיול שונה מביאים לשיפור משמעותית בתאוצה – 5.5 שניות בלבד במקום 6.5 שניות בגרסת vRS היוצאת. מעניין לציין שאודי Q4 e-tron שקיבל גם הוא את מערך ההנעה החדש מאיץ ל-100 קמ"ש ב-5.4 שניות.![סקודה אניאק vRS בנסיעה](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246710/1688572/74_ENYAQ_RS_iV_Media_Launch_f8483f94-1920x1281-min.jpg?width=651&format=webp)
הסוללה ללא שינוי – 82 קוט"ש ברוטו, 77 קוט"ש נטו – אולם הספק הטעינה המהירה המירבי עלה ועומד כעת על 175 ק"ו במקום 135 ק"ו בעבר. זה מאפשר טעינה מ-10% ל-80% בכ-28 דקות, שיפור של 8 דקות ביחס למהדורה היוצאת. טווח הנסיעה שופר גם הוא: 544 ק"מ לגרסת הקופה (26 ק"מ יותר) ו-538 ק"מ לאניאק ה"רגיל" (24 ק"מ יותר).
![סקודה אניאק](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246710/1688569/18_ENYAQ_RS_iV_Media_Launch_d6f73521-min.jpg?width=651&format=webp)
בסקודה ניצלו את ההזדמנות גם להוסיף לרשימת האבזור הסטנדרטית אשר תכלול מעתה גם כריות אוויר לפגיעת צד מאחור, וילונות נוספים לחלונות מאחור, הכנה לוו גרירה, שקע USB-C נוסף ועוד. עוד מספרים בסקודה על ליטוש נוסף למערכת המולטימדיה שכוללת כעת ממשק משופר ועדכני יותר.
![סקודה אניאק vRS](https://images.auto.co.il/Attachment/Gallery/246710/1688570/42_ENYAQ_RS_iV_Media_Launch_64692c85-min.jpg?width=651&format=webp)