כמו הדגם הרגיל, גם ב-GLA 45 השינויים צנועים למדי; מלפנים יש חזית משופצת עם סבכה שונה וכונסי אוויר מחודשים. פנסי הלד עודכנו עם חתימות תאורה חדשות, כאשר סט פנסי לד Multibeam מתוחכם זמין כאופציה. סמל AMG ניצב כעת גם על מכסה המנוע.
אחד השינויים היותר בולטים הוא קשתות בתי גלגלים שמוצעות כעת גם בצבע המרכב, במקום בשחור בלבד. את העדכונים החיצוניים משלימים חישוקי 19 אינץ' סטנדרטיים חדשים (חישוקי 20 ו-21 כאופציה), קאליפרים אדומים ופנסי לד אחוריים מעודכנים.
לא בוצעו שינויים במנוע הפרוע - לא שהוא נזקק לשדרוגים כלשהם. אלו אותם 2.0 ליטרים מוגדשי טורבו המפיקים 421 כ"ס ו-51 קג"מ, המועברים לארבעת הגלגלים דרך תיבת 8 הילוכים כפולת מצמד. זינוק למאה קמ"ש מגיע כבעבר תוך 4.3 שניות ורכב הפנאי הזה ימשיך להאיץ עד ל-270 קמ"ש מוגבלים אלקטרונית.
בתא הנוסעים המחודש תמצאו את גלגל ההגה AMG Performance החדיש ביותר של היצרנית ומערכת MBUX עדכנית עם עיצוב מסך ספציפי ל-AMG.
בדומה ל-GLA הרגילה, מערכת המולטימדיה עודכנה והעוזרת הקולית שלה משופרת ויודעת להתאים את עצמה באופן מיטבי מבעבר לאופיו של הנהג, לטענת מרצדס. גם הממשק והעיצוב הכללי שלה זכו לעדכון וכעת יש חיבור אלחוטי לאפל ולאנדרואיד. כמו כן, נוספו עוד שקעי טעינה מסוג USB-C.
רוכשים מודעים סביבתית יכולים גם לקבל את תא הנוסעים בשילוב של עור מלאכותי ומיקרופייבר.
מחירים ומועדי שיווק טרם פורסמו.