הרכב אומנם מוגדר כקונספט, אבל העיצוב העדכני והלא מוגזם מרמז על כך שמדובר בדגם קרוב מאוד לייצור. פרטים טכניים מעטים נחשפו, ועד כה לא ברור אם זו תהיה הנעה אחורית (עניין שקל מאוד ליישם בעידן החשמלי), או הנעה קדמית שתמשיך את המסורת של הפרלוד לדורותיה.
עיצוב הקונספט מלוטש, עם רמזים לטויוטה פריוס החדשה בפנסים – ומשטחים פשוטים, ללא כונסי אוויר מוחצנים או עזרים אווירודינמיים.
הממדים נראים גדולים משמעותית מאלו של הפרלוד הקדומות, אך באופן שתואם את ממדי המכוניות המותפחים של ימינו.
הונדה, כאמור, המעיטה בפרטים ורק תיארה את הדגם כ"ספורטיבי" שיספק "חדוות הנהיגה" ו"התרגשות יוצאת דופן".
ובימים אלו, כשכל הדגמים הופכים לסוג של קרוסאובר מוגבה שמנסה לרקוד על כמה סגמנטים בבת אחת - לקבל קופה ספורטיבית קלאסית זו כבר סיבה להתרגשות יוצאת דופן...