רכב הפנאי הענק של מותג היוקרה הסיני הושק בישראל לפני שנה וחצי, וכעת מתווספת גרסה עם סוללה של 120 קוט"ש (ברוטו; 115.5 קוט"ש נטו) לטווח מוצהר של 515 ק"מ. הסוללה הגדולה יותר הביאה לעליית משקל הרכב ב-70 ק"ג ל-2730 ק"ג. גרסה זו מצוידת גם בחישוקי "22 ובמערכת שמע משודרגת.
דגם זה מוצע בגרסאות עם שבעה או שישה מושבים וממדיו גדולים מאוד: בסיס הגלגלים 311 ס"מ, אורכו 521 ס"מ ורוחבו 201 ס"מ.
הונגצ'י E-HS9 הושק עם שני מנועים המייצרים 435 כ"ס וסוללה של 84 קוט"ש ובגרסה החזקה יותר 551 כ"ס עם סוללה של 99 קוט"ש – וכעת כאמור נוספה גרסה נוספת של 120 קוט"ש. הספק הטעינה המהירה בכל הסוללות 108 קילוואט.
מחיר הדגם נע עד כה היה 369,000 שקלים לגרסה הרגילה ו-449,000 שקלים לגרסה החזקה יותר המוצעת ברמת האבזור 'אקסקלוסיב' העשירה יותר.
גרסת LR החדשה מוצעת רק עם ההספק הגבוה יותר וברמת האבזור הזו, יש בה שישה מושבים כולל שני מושבי קפטן בשורה השנייה ומחירה 499,000 שקלים.
ברמת האבזור 'אקסקלוסיב' בגרסה זו, בין השאר, מתלי אוויר אדפטיביים, מערכת לביטול רעשים, תאורת לד מטריקס, מצלמות היקפיות, חישוקי "22, גג זכוכית, מפתח חכם, סגירה רכה לדלתות, תפעול חשמלי לדלת האחורית, למושבים הקדמיים ולקיפול האחוריים, עיסוי במושבים הקדמיים אוורור וחימום בארבעת הקדמיים, בקרת אקלים ארבעה-אזורית, מסך "16.2 לנוסע הקדמי, ריפוד נאפה.
הונגצ'י ('דגל אדום' בסינית) הוא מותג הרכב הוותיק בסין, נוסד ב-1959 על-ידי ענק התעשייה הסיני FAW והדגם הראשון שלו, CA72, היה במשך שנים רכב השרד של ראשי המדינה. במהלך העשור השני של המאה הנוכחית מוצב הונגצ'י כמותג יוקרה, ממשיך לייצר רכבי שרד, והוא מייצר כיום עשרה דגמים, רובם עם מנועי בעירה פנימית, החדשים בהנעה חשמלית.
הונגצ'י E-HS9 הוצג ב-2020, מיובא לישראל על-ידי סמלת מ-2022 ועד כה נמסרו ממנו 170 יחידות.