כלי רכב אלה יעברו עדכון מרחוק (OTA) בהתייחס ל-e-Call המוטמע בכלי רכב אלה ועלול לפעול בצורה לא תקינה. על-מנת למנוע אפשרות כזאת נדרש עדכון תוכנה של אנטנת "הסנפיר" (BSRF).
העדכון יעשה ישירות על-ידי היצרן ללא צורך בהגעה למרכז שירות וללא תשלום. במקרים בהם היצרן יקבע כי העדכון לא עבר בהצלחה, יוזמנו בעלי הרכבים הרלוונטיים למרכז שירות מורשה של היבואן על-מנת לפתור את הבעיה.
הודעה כתובה תישלח בדואר ישראל לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים. למידע נוסף, ניתן לפנות למוקד שירות של היבואן בטלפון *3038.
חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב.