דגם זה לא יובא לישראל עד כה, אך אנחנו פגשנו בו מספר פעמים באירופה, ונהגנו גם בגרסה המחודשת במסע שערכנו בפירינאים.
נא להכיר
T-רוק היה לסיפור הצלחה, ונמכרו ממנו למעלה ממיליון יחידות. בנוסף לגרסאות הרגילות, הוא מוצע עם הנעה כפולה, בגרסה פתוחה ייחודית (קבריולה מ-2020) וגם בגרסת R ספורטיבית שיש לה 300 כ"ס; כל אלה לא יגיעו לישראל.בנובמבר 2022 הוצגה הגרסה המחודשת של הדגם, והיא זו המגיעה לישראל.
T-רוק מבוסס על הרצפה MQB A1, ובסיס הגלגלים שלו הוא 259 ס"מ, בצד הגדול יותר של הקטגוריה הקטנה. אורך הרכב הוא 424 ס"מ, רוחבו 182 ס"מ, וגובהו 158 ס"מ. נפח תא המטען הוא 445 ליטרים. משקל הרכב המשווק בארץ הוא 1280 ק"ג.
הרכב מוצע עם מנועי טורבו-בנזין – 1.0 ליטר, 1.5 ליטר, 2.0 ליטר – וגם עם טורבו דיזל 1.5 ליטר. בישראל מוצעת רק גרסה אחת, ולזו מנוע טורבו-בנזין 1.5 ליטר המייצר 150 כ"ס (5000 סל"ד) ו-25.5 קג"מ (1500-3500 סל"ד), התיבה דו-מצמדית עם 7 הילוכים וההנעה קדמית. הרכב מאיץ מ-0 ל-100 קמ"ש ב-8.3 שניות והמהירות המרבית היא 207 קמ"ש. צריכת הדלק היא 15.6 ק"מ/ל' והציון הירוק הוא 9.
במסגרת מתיחת הפנים נעשו שינויים בפריטים חיצוניים, כולל הסבכה, יחידות התאורה והפגושים. בתוך הרכב שופרה איכות החומרים והמולטימדיה שודרגה, כעת עם צג "9.2 וממשק קארפליי אלחוטי בנוסף ללוח מחוונים מוקרן חדש בגודל "10.
רמות הגימור
במפרט הבטיחות בקרת שיוט אדפטיבית כולל זחילה בפקק, בלימה אוטונומית גם בנסיעה לאחור, תיקון סטייה מנתיב ושמירת הרכב בו, התרעת רכב בשטח מת.פולקסווגן T-רוק מוצע בשלוש רמות אבזור. ב'סטייל', שמחירה 170,000 שקלים, תאורת לד מטריקס, חישוקי "17, חיישני חנייה מלפנים ומאחור, מפתח חכם, בקרת אקלים מפוצלת, עיסוי לגב תחתון במושב הנהג, ריפוד אלקנטרה.
ב'סטייל פלוס', העולה 185,000 שקלים, שליטה אלקטרונית בבולמים, צביעה בשחור של חלקי רכב, חישוקי "18, גג זכוכית, תפעול חשמלי לדלת האחורית ולמושב הנהג, מערכת שמע של ביטס, ריפוד עור.
ברמת האבזור 'R ליין', שנוספה למבחר במתיחת הפנים ומחירה 200,000 שקלים, חישוקי "18 וגג שחורים, קורה אחורית בגימור סיבי פחמן, אותיות 'R' סביב, ובתוך הרכב מושבי ספורט עם ריפוד מעור נאפה, פריטי עיצוב ספורטיביים.