דגם, גרסאות
סיל הוצגה כקונספט ב-2021 וכדגם לייצור בשנה לאחריה. הרכב עוצב על-ידי וולפגנג אגר, שהיה המעצב הראשי של אלפא רומיאו (כולל 8C) גם של סיאט, אודי ולמבורגיני. הבסיס לדגם הוא הרצפה המודולרית E3.0 אותה הוא חולק עם אטו 3 ודולפין, אבל בניגוד לדגמים אלה שיש להם הנעה קדמית בלבד, לסיל הנעה אחורית או כפולה.
בסיס הגלגלים של הרכב הוא 292 ס"מ, אורכו 480 ס"מ, הרוחב 187.5 ס"מ והגובה 146 ס"מ. נפח תא המטען 402 ליטרים ובחזית תא נוסף שנפחו 53 ליטרים. המשקל 2130 ק"ג לגרסת ההנעה האחורית, 2260 ק"ג לכפולת ההנעה.
סיל מוצעת כאמור בשתי גרסאות; המהירות המרבית מוגבלת ל-180 קמ"ש ולסוללה 82.5 קוט"ש. בגרסת המנוע היחיד/הנעה אחורית, התפוקה 314 כ"ס ו-36.7 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 5.9 שניות, הטווח המוצהר 570 ק"מ.
בגרסת שני המנועים/הנעה כפולה, התפוקה 530 כ"ס ו-68.4 קג"מ, משך ההאצה ל-100 קמ"ש 3.8 שניות והטווח הוא 520 ק"מ; בגרסה זו גם בולמים אדפטיביים.
בסיל שילוב של צביר סוללת בלייד של היצרן עם הרצפה וזה יוצר בסיס קשיח מאוד בתחתית הרכב במבנה הנקרא CTB (ר"ת Cell-To-Body) – תא-לגוף, גם בגלל שהמכסה העליון הוא בפועל רצפת המרכב.
אבזור, מחירים
במפרט הבטיחות בשתי הגרסאות: בלימה אוטונומית גם לאחור, תיקון סטייה, ניטור שטחים מתים, בקרת שיוט אדפטיבית, התרעה בפני התנגשות מאחור, התרעה על פתיחת דלת, התרעה על שחכת ילדים ועוד. סיל קיבלה 5 כוכבים במבחני הריסוק של יורו NCAP.
BYD סיל מוצעת עם רמת אבזור אחת לכל גרסה. בזו עם ההנעה האחורית, 'דיזיין' שמחירה 217,000 שקלים, ובמפרט: תאורת לד, חישוקי "19, גג זכוכית, מפתח חכם, תפעול חשמלי לדלת תא המטען והמושבים הקדמיים שיש בהם אוורור, צג "15.6, ריפוד עור, מערכת שמע של דיינאודיו. בגרסת ההנעה הכפולה ברמת האבזור 'אקסלנס' שמחירה 234,000 שקלים בנוסף בולמים אדפטיביים, יכולת טעינת אביזרים חיצוניים (V2L), תצוגה עילית.
לרכב אחריות של 6 שנים ו-150,000 קילומטרים, למנוע ולסוללה אחריות של 8 שנים, 150,000 ו-200,000 ק"מ בהתאמה.