תור הסטיישן
כעת חושפת היצרנית את ה-5, הן בגרסאות בעלות הנעה מסורתית והן ב-i5 החשמלית, במרכב סטיישן שימושי המכונה אצלה 'טורינג', ולפי ב.מ.וו מדובר בסטיישן החשמלית הראשונה בסגמנט.מידותיה של גרסת הסטיישן זהות לאלה של הסדאן: אורכה 506 ס"מ, רוחבה 190 ס"מ, גובהה 151.5 ס"מ ובסיס הגלגלים הוא 299.5 ס"מ. גם העיצוב זהה ברובו כאשר השינויים נוגעים, כמובן, לחלק האחורי. מרכב הסטיישן מאריך את הגג, ולפי ב.מ.וו משפר את מרווח הראש ליושבים מאחור.
היתרון הבולט הוא כמובן בתא המטען – זה מציע כעת נפח הטענה של 570 ל' בכל גרסת הנעה, שיפור מ-490-520 ל' שמציעות גרסאות הסדאן של סדרה 5 ו-i5. נפח תא המטען יכול להגיע עד ל-1,700 ל' עם קיפול המושבים. כמובן, מעבר לנפח עצמו, הדלת החמישית משפרת את הנגישות אל חלל ההטענה.
מעבר לכך אלו אותן 5 מוכרות – זה כולל את סביבת הנהג העדכנית בעלת לוח מחוונים מוקרן (12.3 אינץ') ומסך מולטימדיה (14.9 אינץ') הנמצאים על משטח קעור. בפנים נמצאים גם כל החידושים העדכניים של היצרנית כולל "בר האינטראקציה", משטחי מגע בדלתות, חומרים ממוחזרים, מערך נהיגה אוטונומי מתקדם ועוד.
היצע המנועים זהה ברובו למרכב הסדאן. ה-i5 החשמלית תוצע מתחילת הדרך בגרסת 40 בעלת הנעה אחורית ממנוע יחיד המפיק 340 כ"ס ומאיץ אותה ל-100 קמ"ש ב-6.1 שניות. טווח הנסיעה עומד על 483-560 ק"מ. בראש ההיצע החשמלי עומדת גרסת M60 כפולת המנועים וההנעה המעמידה לרשות הנהג 601 כ"ס ו-83.6 קג"מ. הביצועים פנומנלים עם 3.9 שניות ל-100 קמ"ש וטווח הנסיעה עומד על 445-506 ק"מ. נתוני הביצועים והטווח הרשמי כמעט זהים לאלה של הסדאן.
טעינה ביתית אפשרית בהספק מירבי של 11 ק"ו עם אופציה ל-22 ק"ו בעוד טעינה מהירה אפשרית עד 205 ק"ו מירביים.
ב.מ.וו סדדרה 5 טורינג תוצע בתחילת הדרך עם מנוע טורבו דיזל בנפח 2.0 ל' עם 197 כ"ס בגרסת 520d עם הנעה אחורית או כפולה (X). בקיץ צפויות להצטרף להיצע גרסת דיזל חזקה יותר עם מנוע בנפח 3.0 ל' (540d) וגרסה היברידית-נטענת (530e).