מהקל אל הכבד
חיצונית השינויים קלים למדי, לא מפתיע בהתחשב בעיצוב הנועז והעדכני של המכונית. היא גם שומרת על מבנה ה'שוטינג-ברייק' הייחודי המאפיין אותה מיומה הראשון. השינויים שכן נעשו מעניקים לה הופעה דינאמית מעט יותר ברוח גרסת ה-FR החזקה שהוצגה בחודש ספטמבר האחרון.בסביבת הנהג נעשו שינויים בולטים מעט יותר" יש לוח מחוונים חדש, גלגל הגה חדש, תצוגה עילית עדכנית בגודל 35.5 אינץ'. גם מסך המלטימדיה עודכן (15.6 אינץ') ובזיקר מציינים כי הוא מצויד במערך שבבים חדש מבין 'סנפדרגון' לתפעל חלק ומהיר יותר. בזיקר מדווחים גם על חומרים משופרים, מערכת שמע איכותית עם עד 28 רמקולים מבית 'ימאהה' וגג שמש פנורמי עם זכוכית המשנה צבעים.
במערך המתלים ה-001 המחודשת זוכה למערך מתלי אוויר משופר. בנוסף וו גרירה מתופעל חשמלית המאפשר גרירת נגרר במשקל של עד 2 טון.
מנועים, טווח, מחיר
מתחת לפח נעשו שינויים משמעותיים יותר. ראשית, ה-001 העדכנית זוכה למערכת חשמלית במתח 800V המאפשרת טעינה מהירה יותר מבעבר וגם טעינת כלי רכב אחרים בהספק של עד 60 ק"ו. הספק הטעינה המהירה לא נמסר באופן רשמי אך הוא גבוה מבעבר: בזיקר מציינים כי טעינה מ-10% עד 80% תארך 11.5 דקות בלבד עם סוללת ה-LFP – ניתן להעריך כי ההספק המירבי גבוה מ-350 ק"ו. ה-001 המחודשת מוצעת בסין עם סוללת 95 קוט"ש (LFP) או 100 קוט"ש (NMC) המאפשרות טווח נסיעה של עד 750 ק"מ לפי התקן הסיני הפחות מחמיר, בהתאם לגרסה.בצד ההנעה כל הגרסאות זוכות למנוע אחורי חזק יותר מבעבר המפיק כעת 416 כ"ס, תוספת נאה מ-272 כ"ס של גרסת ההנעה האחורית הנמכרת כיום באירופה ובישראל. גרסאות ההנעה הכפולה מוסיפות מנוע קדמי בהספק של 362 כ"ס – וגרסאות אלה יאיצו ל-100 קמ"ש ב-3.3 שניות בלבד, שיפור של 0.5 שניות מהדור היוצא.
החידוש האחרון נוגע למחיר: למרות השיפורים הרבים בסביבת הנהג ובתחום ההנעה מחיריה של זיקר 001 המחודשת בסין נמוכים בכ-10% ביחס לדור היוצא. כאמור, בשלב זה לא ברור אילו מהחידושים ומתי הם יגיעו לשווקים מחוץ לסין.